29.7.10

aku vs rokol :(

salam.dear all.
salam satu Malysia.
salam satu bloger.
sape tahu itu rokol..?
yeh..?
aku terase macm duduk dekat kem tentera pulak,
sebab ade rokol.
Oh TUHAN.
kami ini student sebuah Kolej,
bukan student sebuah KEM TENTERA.
tidak perlu rokol rase nye...?
malam tadi,
tiga jam masa,
buat rokol.
tak ke rase nak hangin..?
dah lah malam semalam penat kelas law tak habis.
kesian dkat akak2 senior balik kelas malam, terus kene ROKOL.
kesian kot weaa...
dorang dah lah penat..
aku pun penat
sume penat
hiiiiiiishhhh
ni rokol dari 9.30-12.30..
tak ker kau rasa itu kerja gila..?
memang lah aku cakap bende ni,
bikin aku hot + spicy bertingkat-tingkat kau tau tak..?
pasal rokol,
sume penat.
then bussiness aku,
aku tak dapat nak update// iskk///
then, sahur tak terjaga.
sebab.sebab PENAT BEROKOL.
tak yah lah wat rokol2 nih.
serius lah aku nak lari duduk luar sem depan..!!! hailahhhhhh

4 comments:

Unknown said...

giler..kat kolej pun ada rokol lagi ke??
aku ingt masa kat hostel sekolah je ada rokol..
besar2 pun kena hadapi lagi benda2 macam ni..
leceh..sape x hangin!!!

Anonymous said...

sem dpn dok luo ahhh zaw?????
bkn stakat rokol......
ngn btng idong salina pun ko xkn jmpe ag....bkn..bkn..bkn....2btang gigi salina pun ko x kn nmpk ag

zazaw said...

khairul azmi : ha tgk, kau pun terkejut an..? lau na try mai lah belajar kat kolej ku doh

zazaw said...

ain : eiii tawu takper. fed up doh akuuu