9.7.10

dukacita dimaklumkan zazawzazot tak dapat tengok Final World Cup

salam. Dear all. Salam satu Malaysia. Salam satu bloger. Tak dapat tengok Belanda main ;( sedeh kot. Kau org tolong tgk kn untuk ak boleh? Penat lelah menghadap tb, semata-mata tengok Belanda tersayang lawan. Last.last sampai Melaka, tak dapat tengok final pulak tu, sedih tak terkata. Aku tak tipu. Kalau kau jd aku, mungkin kau pun bengang. Aku doakan Belanda menang. Jangan ikot ckp si sotong bodoh toh. Aku rase, aku sorang fan Belanda dlm uma aku neh. Yang lain stok fan Spain si loser toh. Cet. Auni dan azi adalah kepala nya! Tara guna! Cett! Tadi kami meneruskan kegagahan membeli dan membayar di The Store! wtf? Puas aku berjimat, beli barang yang boleh di agak murah. Sekali? Kene jugak rm50. Hailah. Tah ape-ape. Mahal sungguh la barang2 dalam Malaysia ni. Oit kawan aku dah jatuh cinta kat baju junior. Amboi. Ta hengat ! Tah ape-ape jek mereka ni. Mula-mula. Dalam rumah ni. Stok makanan memang banyak, kalau tengah bulan nanti, makan biskot kering lah kamu semua. Wahahaha. Isk. Ema blik Nogori. Aku tak blik pun, eh aku da besar lah. No more homesick dah ;D APE-APE PUN. TOLONG LAH TENGOK KAN BELANDA AKU ;)

No comments: