7.11.09

annual dinner kolej kami :)

salam dear all :)
hobin jang hobin..!!
sape menang ek..?
kelantan...?
harapp
negeri sembilan
menang oh :)
huhu tamat sudah annual dinner :)
kau orang sume,
dengar sini jpa camp ta jadi...
adoii aku ngn kwn2 suke nyeeeeeeeee :)
oke la meh tadah citer dengar citer aku,
before p annual dinner tuh,
aku teman azie p jpn kat air keroh tuh,
at first na naek moto man,
last2 ta jd, ujan la ape la,
n helmet pun tade,
so pak cik salam menjadi mangsa.
.huhuhu malam nyer p annual dinner lak,
two thumbs up beb :)
seghonok oh..
erm now kau orang,
aku kat rumah aku laaa..
seremban..
jumpe capix,
jumpe shinte
lepax same beliau due orang adalah hari
yang mebahgiakan bg aku doe :)
oke laa aku na wat assement ni,
na stady lagi,
na beat betul2 mase final nie.
jgn laaa rase diri tu bagus sgt,
mase test tiru org yeh..
final belum tentu gempak lagi yeeee beb...?

No comments: