9.11.09

disebabkan negeri aku menang dan negeri dia kalah dalam piala malaysia,kami putus sahabat.adil ke bg aku..?

salam..dear all :)
ape kabar bha..?
sihat..?
Negeri Sembilan menang oh..!3-1
alhamdulillah.
penantian 61 thn berbaloi oh.
di sebalik kemenangan Negeri Sembilan(ayat sgt poyo) a
dee juge cerita sedih.
okee fine..!
da rezeki Negeri Sembilan menang..
!perlu ke dia emo dgn aku sampai putus sahabat..?
sedih siott hati aku..?
besar sgt ke kesalahan aku..?
DIA MEMANG GILAAA...!!
perlu ke sampai putus sahabat..?
yang maen nyer bukan dye pun tp player Kelantan..!
kalu na marah sgt,
p marah dekat PLAYER Kelantan sbb maen cam hampeh..!
bukan marah dan berasa emo dekat aku..!
yang aku tahcing gilee babi,
dye kate.dye buang mase msg dgn 'taik'..
'taik' tuh sape..?
aku laaa..
da aku yang dpt mcg tuh,
takan moyang aku plak kan..?
oke fine..!
kalu emo sgt,
tapi tayah la kate aku 'taik' dan mcg dye yang seterusnya bla.bla.bla.bla.
sampai aku malas na balas dan tido,
tibe2 aku bangun pagi, dapat mcg yang lebeh kurang bunyi dye cam ni
" anggap pasni kite TA PERNAH KENAL k"
perlu ker dgn disebabkan bola,
dia jadi gileee cm tuh..?
aku ta sangke kot,
dye wat cm tuh,
dye orang yang penah aku syg,
buat aku jd cm nie..!
fine beb..! p
ergi mamposs sameee bola kaw..!
ayat dye da menandakan
yang die memang na buang aku dari idop dye sebab bola an..?
so takan aku terhegeh2 na contact dye balik..?
setuju taaa wahai pembaca sekalian..?
daa pergi blaaa..a
ku menyampah..!
sampai hati gilee kaw buat aku cam ni,
kaw memang baran..!
kot kaw terbacee ape yang aku tulis nih..
baguss laa...
satu pesanan aku kat kaw,
jage diri,
jgn berlagak,
jgn cepat naek hangin...!!!!
da pergi mati dgn cerita sedih oh,
now aku na focus kat final..
huhuhu wey,
pemain Negeri Sembilan yang name
Aliff ngn
Shahruain tuh
handsome
kan..kan..kan..????
hahahahah ;D

14 comments:

syaril said...

teroknye manusia tersebut ..

MahabbahOhAyin said...

yeye.
sile pegi blah samaaa itu woranggg.
tarak gunaa.
heh.
hahaks.
:D

* mnci kelateee *

hik2

Bro Framestone said...

he...23x itu yg selalu menyebabkan bro xsuke org kelantan... mengagungkan kelantanan dorg... org ln relax je...

bola kalah.. kalah la.. cam la lepas nie xde game lg kan...

kelas ke-3 punye pemikiran huhuu

p/s- bukan semua org kelantan bro xsuke... ade gak yg sesetegah tue bro selesa gak kawan coz bola kalah ke... ape kalah ke...dorg relax je..xde la teremo2...

out of topic--> rasa2nya sebab suap anak dgn duit la... ramai anak yg jd mata duitan..sikit2 nk duit kan huhuuh... xrti nk carik duit sendiri

www.broframestone.com

zazaw said...

syaril : erm tahu tape..na wt cm ner an

zazaw said...

mahabbahohayin : haha tahu tape..memang tarak guna oh..

hehe jgn menci sgt ngn owg klate
kang jd laky :D

zazaw said...

BRO : tu ah pasal..
wt sakit aty jer perangai cm tuh an
tah pape
eiii

Anonymous said...

babe....
gile bangang mangkuk tu...
huhuhu...budush...
bkn die sowang je kwn ko...
lek ahhhh...wt acc baek2

dOrmantWriter said...

org gile pun tak teruk macam tu... emm ntah le...

biarkan lah dia...

itu bukan le seorang peminat bola yang positif...

keSENGALan teserlah.. said...

giloss orang ituh..
malaysia nieh engt da bebas dri unsur assabiah..
rupenyee..
still ade agy..
hambek..istilah assabiah aku gne..haha..
fresh agy note sej n ag dalm otk aku neh..almaklumlaaa..baru pas exam..
wakakkaakk...

Unknown said...

saya orang negeri sembilan...esok negeri sepuluh...hehe ;)

zazaw said...

google : pasal dye bukan org gile, dye jd cm tuh kott..
na buat cm ner an..

zazaw said...

kesengalanterserlah : haha :D bahasa jenis ibunda segala sejarah kaw pulun oh kehkehkeh
ni sejarah confirm A1 haha

zazaw said...

cik epal : huhu :D negeri sepuloh..?bile mahu wujud pun tara tahu oh
hahah :D

zazaw said...

ain : huhu demi negeri sembilan aku akan wt acc dgn terbaekkkk
kehkehkeh