19.11.09

yea.!final da habes oh..bye2 melaka..i miss my negeri sembilan :)

salam..dear all :)
hahaha ;D exam da habes weyh :)
tamat sudah sem 1 aku kt KPM nie.
moga tahun depan result aku oke amin :)
aku da berusaha
yg selebihnya aku tawakal sajeeee..
weyh dengar sini,
aku baru dapat elaun tahu.?
da habes satu sem baru dapat elaun
hahaha lawak siak..!
tapi kire orait laa an dapat alaun hujung2 nih,
boleh aku gune tok sem depan..
ha..?
berape banyak aku dapat...?
adelah dalam satu juta...
hahaha target aku tok sem depan na beli baju kurung,
tudung,
kasuk=kasut dan bende2 yang sewaktu dgn kehendak aku laaa...
sepanjang kite owang minggu study..
huh harapan doe kami semua na kua p makan,
bile da ngadap buku,
malas beno mahu keluar..
lagii punn mase tuh tadee duit na makan mewah2 nih.
almaklumlah ELAUN
mase tuh tak masuk lagi kan..?kan..?
so ni jer la yang termampu kami lahap
..so layan je laa gambar makanan yang di masak oleh cheff jaja :

-hari pertama :) lauk sardin + nasi putih :)-

hari ke dua bubur santan + kicap + bawang goreng + air tea stabery-

oahhh bagai na gile pecah pale aku study subjek nih..
kekasih hati pengarang jantung akubeliau
ni la yg wat otak aku pusing2..hahaha :D
nama beliau
Frank Wood..
aku syg die doe.
die wat aku ta tido malam study acc hahahaha :DD..
sape amek Bussiness Accounting 1 mesti kenal die punye larrr hahaha :D
-khusyuk dengar jaja bg 'PENERANGAN' Bussiness Accounting..percaye kee wahai dak D1..?aku rase ta perlu kott cayee hahaha-

sebelum nak masuk kelas..mesty amek breakfast.sumpah azie teruja gilee dgn kuih nie + dutch lady..aku sampai sekrang ta taw ape name kuih tuh.aku pangey kuih air mawar jep.aku teruja dgn warna coklat putih tuh jer.sumpah kueh ni sedap.so satu bulan ta jumpe kueh ni kat Raymond.sob.sob.sob....



esok hari Jumaat pagi aku da bla da dari Melaka..selamat tinggal la kwn2 sebilik aku..hope semd epan kite satu bilik yep..143 AD & AB sumpah gempak siak...aku syg kaw owang doe.auni, meks,jaja,azie,aina & lala.


hahaha..tiada perasaan mahu balik ke Negeri Sembilan.but i miss semua benda pasal Negeri Sembilan.especially my motoooo...gosh..! aku na bawak moto sem depan..mogaa aku diberi keizinan..hahahaha :DD baju tak kemas lagiiii oh..! apee na jadi tah laa..hahahahaha...so Melaka..bye2 lagi satu bulan setengah kitee jumpe okeng...??i will miss himm doe...kahkahkahkahkahkahkah :D




6 comments:

azalia hjsalleh said...

cun2 semuanya ;)

Bro Framestone said...

best die dah habis exam ek huhuhuhu

www.broframestone.com

zazaw said...

azaliahjsalleh : hahah cun la sgt

zazaw said...

framestone : hahaha tuk sem 1 jee punnn

Anonymous said...

jaja tgh cite gosip ahh time tu!!!!!

zazaw said...

haha tahu tape
bapak khusyuk
keh4