19.12.09

penangan santau

salam..dear all.
bp ratus minit au ta update blog nih..?hahaha ;D
gile bzz nak settle an reunion
dgn demam nye agi.
dugaan aku.
dah la aku dilantik jadi AJK JEMPUTAN.
gile bersabar aku dgn kerenah kwn2 aku yang kejap nak p.kejap tak na p.
mmg ade gak yang mati aku hempuk.huhu
pastuh ade laa sorang mamat ex kelas aku tuh,
gile hasat perangai dye.
aku jemput baek2 ko marah2.
pergi mampus.
tak kemanae berlagak ko tuh..!
aku gile happy sbb bff aku da balik cuti,
so dlm fikiran aku just hang out together2 ngn beliau due org.
cube kau pikir 2bulan kot aku tak jmpe minoy + shinte mahuuu nyerr taa rindurinduan..?
so smalam shinte calling ajak kua,
mule2 ta maw sbb nnk tnggal sorang2,
tapiii nnk da bg so go on je laa an.
as usual my darling minoy late again..
gile bengkek hati aku.now 15 min he late.
bukan 1 jam cm dlu2 g.tp i n my darl shinte tetap bengang oke..lame ta jumpe,
shinte gile cun melecun cam model dah skang.
and minoy dgn gaye keangkuhan tanye aku
"handsome aku tak berubah kan ja"
ahhh fine beb..huhuhu.
mule2 p teman minoy p Senawang sbb hantar borang battle of the band dye.
aku respect doh kat dye & band dye..
satu.satu competition dye org menang..
rezeki ko an..
so harap kali nih ko mng laa an,
and then p EraWalk-MBO tgk santau.
erm kat sini org tak bape ramai naw.
so happy.
smpai la ade satu mamat n family dye neh amek sit kite orang.
gile bengang..!dye leh kate
"awak duk jer mane2..kan banyak kosong"
ehh hello..aku bayar oke.
so nak tak nak,
msk pn da lmbt,
cite pn da start,
kami beralah duduk kat depan.
fine.!
ahaha sumpah cuak,
shinte pnyer adik cuak,
aku lagi lah cuak,menjerit.
mamat yang amek sit kami td an.
upe2 ae penakot doh.
ade ke patot dye dok kt lantai tuh n tgk celah sit between aku n adik shinte.
gile bengang aku ngn adik shinte kt mamat tuh.
nasib aku tak luku pale ae..
td beriye macho..
before nih aku tak der la tkt sgt an.
kali ni takut doh,
may b sbb penah terjadi kat,,,,,,,,,,kot..
so aku betul2 takut.sumpah aku ta leh tido..
betul weyh sbb aku tkt.aku duk teringat2 jer..
sampai skang penangan cerite santau tuh..
huhu cuak siak n then shoping2 jap kat terminal one,
rembat kasut satu,
novel satu n usha2 nikon.
aku akan beli nikon tuh.
cis..!penat aku kumpul duet nih hahahaha.
sorry minoy, kalu permpuan shopping mmg cm nih oke.hahaha

2 comments:

azalia hjsalleh said...

shopping sakan nampak !

Love Says it All~ said...

MAKEUP CLASS INFO :
DATE: 9/1--->> SHAH ALAM (RM150)
TIME: 10:30 AM-5:30 PM

DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
TIME: 10:30AM-5:30PM

DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

-MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
-BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!

http://www.eyrarizal.com
http://www.lovesaysitall.blogspot.com
FB: Eyra Rizal / Eyra Rizal Touch