19.2.10

annoying gile.

salam..dear all.now sdang mengonlinekan diri kt kelas akaun.mood sekarang sgt tdk stabil..marah,bengang,benci,meluat semue dlm 1..tok budak toh 'hoy sumpah kau annoying gile..' kn ak da ckp byk kali, ak tau ko pndai, tapi ta pelu kot na berlagax smpai mcm toh skali, Tuhan tu ha,maha adil.bile2 mase je die bole byar cash.! Kau toh student, madam o miss toh lecturer ko, bkn nye akak2 kau,.yg kau bleh arah sesuke hati.! Haizz naseb lah ak ni ha diberi kesbran yg maha byk g ni..sumpah! Tibe2 ak rindu gle babi kt sekolah ak,especially kt min0y n shinte :( dulu membe2 skula ak,xpenah wt cm neh.blaja pn same2..tak dop erti berlagak bleblaja.sekarang.eishh annoying gle duh..ak rndu kt min0y ngn shinte,dowang ta pnah wt ak cm neh..mlm td 3g ngn min0y + shinte.sumpa sedeh ge,rase mcm skang gax na blik semban

5 comments:

azaliahjsalleh said...

sabau la yangg
da certain manusia mmg mcm gitu
perasan diri tuh baguih sgt!

azaliahjsalleh said...

sabau la yangg
da certain manusia mmg mcm gitu
perasan diri tuh baguih sgt!

Framestone said...

kat bro xrindu ke huhu

BroFramestone Blog

zazaw said...

azaliahjsalleh: huh ni memang tengah sabar jer ni ha..lau ta sabar, memng kene lah die

zazaw said...

bro : hahaha rindu lah jugak ha