28.5.10

19 ;)

salam.dear all :)
terima maseh tuhan
terima kaseh memberi aku nafas untuk hidup kat dunia ni selama 19 tahun
( ayat berbaur skema)
lahir ke 19 without my parent again :(
terima kasih memberikan aku kekuatan :)
terima kasih yang kepada yang mengewish spt shinte, auni, mek, tasha, jijol, muaz, ema, tasha, kanda,nod,aina rakan fb n lain2 :) thx oke.
19 tahun aku hidup macam2 pahit jerih dah aku lalu..
macam2. sampai tak reti nak cakap,
kene serang,
kene umpat keji
almaklum lah mulut manusia tuh.suke ngumpat2 :)
jatuh motor
jatuh basikal
kene marah
mkn bubur ngn telur rebus HAHA
dalam 19 tahun aku belajar erti kesabaran,
persahabatan. terima kasih tuhan.
terima kasih tuhan mengurniakan sahabat baik ku.
cik shinte.
terima kaseh mengurniakan sahabat seperti beliau.
kaseh tak terhingga aku dapat jugak menempatkan diri di KPM .
walaupun kos yang aku tak minat..
tapi cik lah kate. minat boleh dipupuk..?
sem 1 memanglah aku down gile babi
but now sem 2 im oke.
terima kaseh kwn :) dan usia 19 tahun ini juga buat aku
lebih menghargai org tersyang dan berdikarri di atas kaki sendiri :)
doakan kejayaan aku dunia akhirat

* catatan berbaur kesedihan*
:)

3 comments:

azaliahjsalleh said...

heppy birthday syggggg =)
yeah i tahu kwn i sorg nie mmg insan yg kuat serta tabah.
i miss u honey
setiap nikmat yg tuhan berikan pd kita hanya pinjaman semata2 kan , setiap ujian yg Allah berikan . ITU PETANDA BAHAWA dia amat menyayangi kita

MahabbahOhAyin said...

happy tua day cik zazaw!
;D
may Allah bless u, amin.

.sYa. said...

jaja.
bace blog ko baru pasan.
hepi belated birthday.
;)