17.7.10

HOSTEL KU DICEROBOH. TERKEJUT AKU.!

salam.. dear all :)
salam satu Malaysia. salam satu bloger.
kau tau..?
hostel aku kene pecah masuk.
LAGI SEKALI. LAGI SEKALI.
gilak ah. bikin terkejut aku.
naseb aku tak pengsan kat depan perompak tuh wea,
kalau pengsan, jatuh kemachoan aku. agagagagagaagga :)
depan mata aku pulak tuh.
haihh mcm hal betul lah.
terasa mahu pulang ke Kampung halaman :) iaitu Negeri Sembilan. agagagaagag ( ayat poyo ). dengar cerita buah-buahan dah banyak yang masak. ema text aku kate mak long demam.
so nak balik Seremban
ingat nak balik minggu pertama puasa...
tapi ade lah peraturan baru hostel tuh kan
kate stud pompuan boleh balik minggu pertama and ketiga.
eiii peraturan ape ini..?
haihhyyyyoohhhh
kami ni KOLEJ bukan SEKOLAH.
hailah, hailah.
leteh betul macam niiii

2 comments:

ainfarahin said...

kitekn sekolah profesional mara....
tu psl de prturn nak blik cm tu.....
bulllshittt btl....
ingat skolh asram penuh ke nk wt cm tu...
kate kne br fkirn cm bdk dip...
si ske ati ahh nk blik ble....
benggok btul ahhh!!!!!


pencuri tu dpn mte ko??!!!!
fuhhh....npe x bkk silat gayung baldi ko tu....ahahaha

zazaw said...

ain : HAHA.. tahu tak per. cuak nyer aku wea. sumpah cuak. ko lah msk awl sngat mlm tuh. kalau tak kau leh jumpe die