30.8.10

terima kepada Inchek Amie untuk nasi ayam yang sodap itu :)


salam
dear all :)
ape kabar ?
sehat tak ? terima kaseh tak terhengga kepada Inchek Amie
kerana memberi kami makan nasi ayam yang sedap ini :)

dengan salad yang segar bugar ,
ibarat macam baru petik dari cameron highland tau nok .
aku makan salad tuh stok
berdegapdegup sampaikan Nod
punye salad pun aku rampas . HAHA .
then segarnya salad tuh ,
di ibaratkan kesedapan arnab makan kangkung .
HAHA WTFish lah zazaw merepek ni ?
tapi memang betul nak ucap terima kaseh kat Amie .
gagah nya masak nasi ayam tu hah ,
aku sendiri pun tak katam lagi nak masak nasi ayam ngan cik lah .
HAHA .
cayalah Abg Amie :)
kesedapan kau masak membuatkan Nod , Jaja , Meks , Aina , Azie makan lagi sekali .
ulangan LAGI SEKALI walaupun dorang
DAH mentedarah beehoon goreng .!
cayalah Amie .
kan orang kata di bulan ramadhan ini ,
balas membalas masakan adalah digalakkan kan .
laen kali balas lah dengan Spageti kee ,
baru macho banggg ? HAHA
eh .
nak cakap Selamat Hari Merdeka kat suma orang :)
sambut merdeka sambil tengok TITANIC .
heh , oke lah tu kan .?
wahahahaha :D

4 comments:

Azmi said...

hehe...
best ke???
nampak segar giler salad tu..
tanam sendirir e??

hehe...

zazaw said...

azmi : HAHA aku pun xtaw doe . mungkin beliau bersoping di TESCO ..???

Cik Akma said...

adehh laponye tgk. sedappppp~

zazaw said...

cik akma : HAHA memang sodappp taw akak .!