31.8.10

malam merdeka aku adalah malam berokol aku jugak .

salam..
dear all :)
salam kemerdekaan yang k 53 tahun :)
bangga jadi anak Malaysia .
Semalam segala mati-matian lah aku ingat
berokol pasal nak laung merdeka yang 7kali tuh ,
rupa-rupanya warden bagi tazkirah 'COUPLE' lam kolej .
HAHA .
macam-macam hal ,
aku malas nak layan sangat .
berborak , gelak-gelak lagi bessstttt
ni hah ,
punya semangat ape tah bawak
burger ayam cheeeeesseeeeee ngn AIR DOKTOR SUKIDA
turun rokol .
mane lah taw kan ,
takut lapar pulak ,
bile segala lemak dah terbakar sebab
terkinja nak sambut merdeka ngn tekak hauss sebab jerit Merdeka .
tapi rupe-rupe nye ape yang kami pikirkan tak menjadi kenyataan .
HAHAHA .
dalam kes nih ,
aku rase kesian kat jaja ,
sebab die macam dah tak sabar nak makan burger cheeeesssseeeee tuh .
kang terkantoi pulak dgn warden kat depan .
so kami sempat snap pic yang tak seberapa ni jek .
layan lah heh :D



* muka exited gile nak laung merdeka 7kali*
-zazaw , azie , jaja , nod-
gambar tidak berapa nak memuaskan . almaklumlah guna camara depan hp 3.2MP jee



* kasut kuning aku wajib dijadikan kasut berokol*
kasut peberete aku . cik lah penah cakap mase aku balik Seremban ,
aku pakai
kasut warna kuning + baju purple + tudung cream + beg merah + beg cokelat

cik lah : yaALLAH dah macam bangla dah kau ni
aku : iyer . tak pe lah . baru style ..
cik lah : ????????

HAHA kesah pulak aku kan ? baru machoooo pakai warna warni :)
eh esok ade test FIQH MUAMALAT :)
doakan aku..
heh , aku dah mood raya..
madam kesayangan nak wat test macro ngn fiqh
adehh..adehhh
semangattttt lah kamu wahai zazaw !!!!

9 comments:

hasliezzayanty. said...

rcall terbaek . smpai pkul 2 . merdeka didataran . haha

zazaw said...

yanty : HAHA tau tak per :) nak tgk titanic pun tak larat

Cik Akma said...

merdekaa! :D

aNiSa hANg tUaH said...

zazaw!!
selamat merdeka!!

Azmi said...

kah3..
kesian kan..ape da warden..alang2 dah buat rokol tu buat je la sambutan kemerdekaan terus...

zazaw said...

cik akma : HAHA thx sis :)))

zazaw said...

kak nisa : yey merdeka .!

zazaw said...

azmi : HAHA tau tak per :) mati - matian nih aku . hah .

Bro Framestone said...

nk burger jugak leh huhuhuhu

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House