12.9.10

hari raya , hari ber assigment , hari mentelaah dan hari hari kutip duet raayyaaaaa :)

salam . dear all :)
salam aidilfitri ye :)
oke raya yang sederhana .
nak kata meriah .
tu tak lah jugak . HAHA .
terima kasih wahai belacan dan ikan masin .
kau dah buat aku alah terhadap kau .
memang TAK PATUT . HAHA.
hidung yang berair pada hari raya pertama :(
raya tahun ni .
sistem perebutan toilet jadi lagi . HAHA .
sumpah lawak oke :)
nasebbb turn aku mandi cool~
kat rumah aku jadi cheff . HAHA .
penat wea jgn cakap lah .
hariraya kedua .
best friend datang .
iaitu auni & family :)
oke family kau memang superb .
sorry ak tak dapat layan sangat .
sbb ramai sangat yang dtg .
bff aku pun datang jugak :)
seronok dan penat .
oke lah tuh kan .
ni sedang meng online kan diri kat rumah pak ngah .
haha terima kaseh !
eh kene siapkan esement lahhh .
grrrrr . test mandarin ? economy ...
grrrrr agak-agak tiket balik Melaka ade lagiii tak ?
HAHA . malas nyerrr nak pergi cari .
untung-untung , tiket dah habis .
mungkin si dia bermurah hati menghantar aku ke Melaka .
gahahahahaha :DD

dia : nanti bawak motor elok-elok
aku : tau lah . ingat baru dapat lesen ? master dah
dia : memang lah
aku : dah tu
dia : kau memang bawak elok . orang lain tuh .
aku : HAHA . risau ?
dia : memang lahhh
aku : terima kasih
dia : ishh . ingat .!
aku .: yolah ....

tak tipu . gambar raya saya sangat banyak . nanti akan di update
:)

2 comments:

Unknown said...

hoho...cheff la kau??
hehe..aku ni baru berpeluang membalas dendam utk online..kui3

zazaw said...

haha . Tawu tape doe ! Heley ye a toh padahal kau la kaki o9