17.9.10

cerita hari raya zazaw !

salam . Dear all . Ni hao ma ? Satu perkataan SERONOK . I got him back . Alhamdulillah ;] terima kasih tuhan . Bff , we got him back . Oke . Dah la . Totop cite2 sedeh . Jom masuk bab raya aku ! Ak bejalan mcm tak hengat dunia ni hah . Yer lah ade ke patot , mase 1st raya ngn 2nd raya , ak kene jadi chef di rumah sndiri . Haih . Memang tak patot . So hari raya ke tiga , empat , lima , enam , tujuh , lapan . Aku membalas dendam ! Gila ? Memang gila . Hahaha . Paling kesian , mereka yang nak datang uma aku kene wt appoiment bagai . Tapi tak sampai2 . Sebab ak lah insan yg akan meng cancel kannya . Haha . Kesiankan ? Nenek memang tak boleh nak kate ape dah . Thx to abg husaini , kak mi , zati , min0y , bff sbb bwak aku g jalan sakan . Haha . Konvoi raya . Kau orang memang best . Guys ! I love you . Raye tahun dpan . G lagi . Haha . Assigment pun tak siap . Lalalala

1 comment:

aNiSa hANg tUaH said...

zazaw..
syoknye raya zazaw..
jgn lupe siapkan saimen yeee