20.9.10

di Melaka .!

salam ..
dear all :)
tertibe rase nak hantuk kepala kat tiang besar kat terminal one seremban . HAHA .
MALU .
sumpah mcm ape je malu .
kene tinggal bus .
sebab berborak .
dan bergurau senda ngn JAJA & YANA sampai tak hengat dunia .
LAWAK .
kejar bus guna teksi .
maka bayarlah rm5 :) kahkahkahkah .
gile gelabah sampai tak boleh berfikir dengan waras dah .
terus kol minoy suh die hantar ke MELAKA . HAHA .
lawak kan .
naseb lah ade teksi dan sesi mengejar bussss ....
nenek mcam dapat agak jer cucu die ni kene tinggai ngn bus ,
selalu tak penah call .
ni call hah ! terkezuttt aku .
alhamdulillah .
sampai dah kat melaka bandaraya bersejarah nih .
manggg aiii panas !! tak berubah .
thx to jijol sebab jemput kami .
kau lah wira penyelamat kami :) xeixeinie ! HAHA
sampai kat 143E ngeeeee .
bervorak sakan sampai tak hengat dunia !
walaupun kami berlima . tapi macam ber 500 orang .
seronok .
tapi dalam seronok . aku tak tipu .
aku homesick :(
rindu nenek . rindu genggg . rindu nikon . rinduu motor . rinduuu die .
rinduuuu segala bagaiiii .
comel kan . aku rindu nenek ? kahkahkah .
rindu kak mimi ? HAHA memang
. rindu saat nak naek motor .
dan cilok sane cilok sini .
sampai keretaaa honnnnnnn macam ape .
heh , kau ingat kau naek kereta ,
hebat sangat lah ? cettt ..
kawan-kawan konvoi , abang , kawan lepak , rongggenggg
dan segala jenis kawan .
gambar kau org akan di upload ASAP kat fb :)
sabarrr donggg
aku lagian busy di sini :)

kak mimi : sampai dah ?
aku : dah sampai . alhamdulillah . awat ?
kak mimi : rumah sunyi dah .
aku : ngeeee . well .
kak mimi : balik minggu depan tak
aku : tgk dulu . ema balik , jaja balik . ade pun kalau balik pun?
kak mimi : boleh meronggeng .
aku : cettt . tengok dulu//

nampak tak ? tanpa aku . kampung aku sunyi . HAHA menggelabah gile aku ! perasaan betol ! kak mimi paling best , UM-SEREMBAN . dekat gila oke . die stok berulang . kalau aku nak berulang MELAKA-SEREMBAN boleh tak ?
KOPAK duet elaun dennnnn

4 comments:

StghawBeghy MokMok said...

bleh plak men kejar2 ngan bas..hahaha
xpe..semua tuh pengalaman en

aunyNAA said...

apasal dah turun bas tu tak pancitkan je tayar ? kuang aja btul tinggal kawan aku, tak guna pakcik bas seremban - melaka ni. heh zaw, tu lah. kalau dah dasar joyah. mana2 pon bole gossip kan ? terminal pon bole jadi. hahaha. smpi tetinggal2 bas toh ha. kalau aku dah malu, tanak dah aku balik somban.. wakakaka.

zazaw said...

HAHA . seronok maen kejar-kejar ngn bussss :))

zazaw said...

auny : kahkahkah . keji ! tak per . seremban owez tunggu aku ....