11.12.10

Contest Erti Cinta

salam . dear all .
thee contest yang kedua aku join .
kalau ada rezeki menang .
alhamdulillah lah kan .
aku join contest kat
blog incik pojie
aku suka masuk belog die , sebab ada kurakura . HAHA .
comel kan kura kura .
mcm bomy & bimo an ? HAHA .
lagi dia ni lepak Port Dickson .
haloh haloh . satu Nogori ,
satu Daerah laei ngn den tu haa .
kito kono lah support orang orang Nogori kito kan ? HAHA .
so ini lah jawapan jawapan aku incik pojie .
aku maen balun jer jawab nih .
kau memang superb doh


"Saya suka Video Erti Cinta kerana kau ,
memang superb .
tak tipu ,
aku gelak & sedih seorang bila tengok video kau .
Betul .
perkataan Adam ada keluar 12 kali jer .
Aku juga macam tak sabar sabar nak tengok episod 1-7 tuu.
Aku gila tabik dengan gaya bahasa dan penyampaian .
Ringkas dan padat .
Pengisian yang gila super duper mantop .
Aku terharu dengan Adam ,
sebab sanggup nak jaga , happy kan ayu , terima Ayu .
Aku juga sangat gila terharu ,
sebab Ayu bukan memilih orangnya .
Walaupun dia tahu Adam dah tak boleh hidup lama .
Itulah yang dikatakan cinta yang suci .
Cinta yang suci ni ,
diberkati oleh ALLAH SWT .
sebagai contoh penyakit cancer Adam terus sembuh .
Miracle kan ? So aku gila gembira ,
bila akhirnya dia orang dikurniakan dua orang anak iaitu Balqis & Daniel .
Kalaulah betul wujud cerita kau .
Aku nak jumpa mereka face to face :)
Nak ucapkan Tahniah.
Ending yang membuatkan aku tersenyum lebar .
Tahniah derrrr . "

then kene tag tiga orang
akak rahimah yang cun melecunn
alah lagi dua orang tak tahu nak tag sapa .
okey dah . ini jawapan aku .
HAHA .
doakan aku menang
hadiahh lumayannn
:)

7 comments:

Anisa said...

woww
menarik cite cinta zaza..

gud luck dear
(:

azalia hjsalleh said...

gud luck dear =)

Auni Aizie. said...

zazaw jiwang . maal hijrah yer :)

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

kalau menang nanti.. jangan lupa bawa pakcik p tengok wayang cite hantu kak limah balik rumah

Anati Soki said...

walaweh.. zazaw.. cintan cintun..

AVE said...

Laa..orang nogorie ghupenye....hehehe...Pojie lalu sini tengok entri contest.TY sebab sudi join. ^,^V

Wardah alisya said...

alisya jln2 dari contest erti cinta..gud luck!