23.12.10

jom , pergi bercuti dengan aku . tak ada bayar . free punya :)

salam .
dear all .
ni hao ma ? HAHA .
rindu saya ?
oh TIDAK ? okay TIDAK mengapa ,
tapi saya rindu kalian .
macam mana tuh ? theeee .
meng ofline kan diri beberapa hari ni ,
alah bukan sakit or benda buruk yang jadi pun ,
benda baik yang jadi .
Family Vacation jeh . HAHA .
bapak best okay .
tak de lah pergi sampai oversea nun ,
kami tak mampu kot .
pergi Melaka Wonderland & Johor jeee .
seronok okay .
Azmi , kau kena terai Melaka Wonderland doh .
Tempat kau yang paling dekat ngn situ pun tak pergi lagi ? ishishish .
kira mcm bangga sekejap lah ,
aku yg duduk tengah bandar Melaka ni ,
dapat g dulu dari kau .
HAHAHAHAHA (gelak paling angkuh) .
gambar ? peh jangan cakap lah .
memang macam banyak doh .
entry pun ,
rasa macam panjangggggg jugak la .
ada lah dalam 500 ribu huruf kot?
eh jangan lah bosan bila baca tau .
ni hah .
tempat pertama kite org g kat sini lah

HAHA . mukaa budak besar exited lebeh doh
ade satu natang gelongsor tuh
warna biru
bapak tinggi
dorang paksa aku naik
aku menjerit mcm org gila ko tau tak
dan aku rasa , akuu jee yang menjerittt
budak kecik kecik pun tak menjeritt
ahh aku tak maluu pun
buat apee nak maluu menjerit
aku adeeee hidungggggg !
so aku jeritttt ..dah akuu takutt kan?? HAHA
aku bukak mata , dah ade dekat bawah
dalam air tuh
semuaa orangg
semuaa orggg okaii
tengah gelakan aku
mcm pungai aku rasakan
HAHA
hilang machoooo akuu
sesungguhnya aku gayat kepada benda tinggi :)
tiba tiba boleh pulak jumpe Mun
classmatee akuuu
okay yang ini tak rancangg tauuu
iloveyou lah Munnn :)
lepas mandi mandi
terus g Johor
HAHA . kalau tak , boleh jumpe Kak Nis kan kak ?
lepak Hotel semalam
thenn terus ke Air Hitam :)
shoppinggg laaaa .. apaaa laggiii....

kenderaan rasmi kami :)

lepak luuu . snap . snap . snapp
okay . Air Hitam . kenapa Air Hitam ??
sebab . sebab . sebab . entahhh lahh
kau nampak anak panah tu tak ?
'NO CAMERA'
fine , pernah pulak aku kesah
lagiii dia kata NO CAMERA
lagggiii aku tangkapppp
dasar budak nakal (:
theeeeee ....
kau orang memang bajet gud gud jeee kan ???
HAHAHAHAHAHAHA
tengah lahh aku beli dan nak belii tuuu
adee rushh dari Majlis Perbandaran Y******g
aku dah lahh nak beliii buah durian Belanda
kunun kunun , nanti balik , kot kot lahhh dapat nak cecah ngn garamm
aku tanye cam ni
" banggg durian belandaa berapa"
(abang tu diamm , sambil kemas kemas
dan berbuat bodoh dgn pertanyaan aku)
"Majlis ... majlissss"
okayyy.. akuuu kesian gilaaaaa.
tak sampai hati aku tgk barang dorang kena rampas
rasa sedeh sangat , kalau benda tuu jadi kat family aku
aku tak taw nak kata apa dahhh ..
agak agak lah nak rampas merampas kottt
macam mana Melayu nak maju .
org Melayuu PULAK TUU yang merampas
aku confirm
dorangggg NEVER , NEHY , TAK KAN lupuskan
paling paling dorang amek , wat sedekah ker ,
makan ker , jual ker , ape kerr..
agghhhh tapi tu kejer dorangg kan
halal ke haram ???
hishhhhh tak paham akuuuuu !!!!!
ishh sedehhh akuu ..budakk ni , baru jeee bukak kedai
thennn habisss
semuaa bantal bantal die
kenaaaa raaampaaaaassss !!!!!!!!!!
bapak die dah ngamuk ngamuk dah
kau bayangkan lahh
kedai kecik
so dorang letak la kat tepi tepi tuu sikit
stok banyakk kann
hishhh tak paham aku
one word KESIAN !
then g makan kat mane tah . tapiii besttt doh
sedapppp :)
then pergi Tangkak .
borong borong
baju sepasang rm10
okay gila sekejap aku
naseb aku ingat yang aku dah rembatt baju kat Seremban
kalauu tidakkkkkk
kalau tidakkkk
tapi aku rembat shawl
sehelai rm8
okay la tuhh kannn.
anati soki nak shawl ??
jum pergi Tangkak nak ?


HAHAmari beli mari beli
ini budak sepasanggg rm10 linggitt jugak
theeeeeee :D
okay . mandii timeeeee
going to Labis
Gunung Ledanggg
aku tak mandi,aku snap snap pic jerr
aku nak mandi , peralatan takk cukuuppp
HAHAHAHAHA


tak puas dgn mandi die heh ,
muka ni lah yang paksa aku
naik natang gelongsorrr yangg tinggiiiii tuuu
HAHA

sempat lah beli seketul due souvineer tok
bff ngn orgg kat umah yg tak ekott tuu
HAHAHAHAokay
MakLong dan Paklong
thx dekat dieorang
kalau tak ,
tak berjalan lahhhh kamiii
thxxx yaw

okayy .. PENAT tapi SERONOK
nanti , aku bajet
aku dah kaya cam Bill Gatess
aku bawak kau org semua pergi overseaa eh
doakan akuuu kayaaaa (:

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

zazaw,
kak nis ade kat tangkak ni
(:

padan lah zazaw tade
akak ade ym

nak gosip2

cewahh

miss you

selamat berkembali

(:

Myaby said...

uyoooooo

melaka wonderland? melaka dah maju.

ARJUNA.Inc said...

huhu..sy pn x pnah g lagi melaka wnderland..waaa...kna p cmni..hehe

zazaw said...

alah kak nis
nape tak cakap awal
tgkk tak jumpe
sedehh :(

misiu too kakak (:

zazaw said...

myaby : HAHA MELAKA MAJU 2010

zazaw said...

arjuna : yehh kene pergi

apek poyo said...

haa..yolah..g melako tak bg tau den pun..cisss kek

Heidi Shafiq said...

kdg2 aku tgk pihak berkuasa ni bangang.. jgn suke2 hati saman n rampas.. siasat dulu.. klu de masalah cr la jln penyelesaian kan.. :)

ANATI SOKI said...

anat tak bcuti mana pun.. ala.. jeles kt zazaw...

zazaw said...

apek yang sentiasa poyo : HAHAHAHA . kauuu rinduu dennn kooo ??? gahahaha

zazaw said...

HS : tahuuu takper . sungguh cm pungaii

Azmi said...

eleh berlagak tul..tak pe nanti aku pergi aku ambik gambar banyak2...riak la tu...
cis!!!
haha...

keryoki said...

oke fine..percutian tu best..buat aku dengki..huhu

hafeez said...

kalau peniaga tu x ikut rules n regulations macam mana????huhuhuhu...

memang la kesian....tapi, kita kena juga patuhi undang2.....huhuhuhu

macam bez ja melaka wnderland...rugi aku x dapat join..hahahah