10.3.11

balik kampung hati riang . hahaiiiii :)

salam semua.
yey nak balik Kampung, cuti seminggu jer pun.
naseb lah badan tak sama cuti dengan bebudak uni.
padahal kan, minggu lepas baru jer balik Seremban dgn membe membe,
sebab ziarah family roomate aku yang baru kehilangan ayah tersayang.
kesian Jaja,tapi nak buat mcm mana kan ajal maut tu semua kat tangan Tuhan.
tiba tiba rasa gila rindu pulak dengan arwah abah dengan emak.
halah zaw, nak cengeng pasai apa kau?
okay lah, memang tak tipu, macam tak sabar dah ni nak balik Seremban tu.
nak mabuk mabuk, nak berjoli sakan sebagai tu kan.
ramai dah manusia yang tempah tempah aku.
sini nak pergi, sana nak pergi
yer lah kan, nak habiskan elaun punya pasal.
nanti bila balik Melaka semula,
memang makan megi jer lah kau zaw sebab duit tak da. HAHAHA
memang kalau duduk rumah tu nanti,
ibarat macam ada dekat Kolej jer tau.
yer lah dengan esemen yang setinggi Bukit Broga tuuu. boleh?
dengan huruf huruf yang mahu makan dua juta jugak tu kan?
okay fine,kawan kawan di Seremban
mula mempersolakan keadaan aku yang seakan lupa daratan bila dah duduk Melaka.
hell lah.
aku sibuk dekat sini, hari hari buat esemen, hari hari study,
hari hari tidur dan hari hari berak. motif? HAHAHA
sampaikan setiap malam pukul dua tiga pagi baru nak tidur
bukan nya aku suka suka tak nak contact die orang tau.
aku contact apa,
tapi jarang jarang.
mai lah test terai cuba amek course
Islamic Banking & Finance nih.
cuba kau lihat, kau busy ker tidak kan.
memang busy tahap trafic jam petala ke 17 lah kan.
aku berani jaminlah,
orang yang tak kuat semangat macam aku nih,
jangan harap lah boleh nak duduk
lama lama dekat Melaka sebab sibuk dengan esemen.
eceh eceh eceh. masuk lif tekan sendiri dah kau ni zaw.
heh kawan di Seremban
aku bukan lupakan daratan lah.
aku sayang kau orang tahu?
aku busy sedikit sahaja.
jangan marah marah aaaaa...
nanti makin parah !

itu ilyas, dia driver kami pada hari itu
okay memang best :)
pergi tiga kereta
Jijol & Aman punn jadi driver jugekkkk

wahai sekelian muslimin dan muslimat
Selamat Berhujung Minggu
dan student sem4 KPM Bandar Melaka
SELAMAT BERCUTI DENGAN ESEMEN
:)
HAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHA



* ada sapa sapa terlebih rajin nak buat esemen aku tak
aku belanja dopolohsen
:)

14 comments:

Anonymous said...

selamat bercuti zaw!

Anisa Hang Tuah said...

zaw.jgn lupe buat asaimen
hihih

Anonymous said...

happy selalu zazaw , saya pun balik kg minggu nih :) enjoy !!

Anonymous said...

nak balik kg jugakkkkkk!! buat akak jeles je..mensampah tawwww~~~

azalia hjsalleh said...

bestnya dpt cuti
x sukaaa !

Anati Soki said...

anati soki pun lg sibuk!! cuti assgnment blamabk2.. mcm tak cuti oooh

aliza zeke said...

upah skit sgt nak bgi..kalau mahal nak gak tlg wat asaimen nye..hahaahaha

Myra Arshad said...

itu la zaw, balik kampung lagi. sampai tsunami kat jepun pun tak tau. hihi :p

Shah Amirul said...

cuti2 jugak,asaimen takpenah cuti kan hihi

PADLE said...

jelez ngan entri ni...dem!

iKhRam said...

haHAHa..
den pon kek somban yo ni..
hahaha
tp kali ni kojo den tak do
sobab sekolah tak bg den kojo.. hahaha

Budu Masin said...

tuih3
saje nak suh aku dengki la tu....
nak buat esemen kau??
hakhaktuih la...esemen aku pun mencacang jugak nih....tunggu masa nak kena buat je ni...haha...

Nadia Mashuri said...

hehee..
njoy ur holiday..

Unknown said...

haha..gembira2 jugak..esemen bertimbun tu saper nk wat?hahaha