8.5.12

hari lahir.

assalamualaikum

memandangkan hari ni hari 21 tahun sahabat baik. maka 21 kan macam special sikit katanya. jadi aku dengan perasaan teruja nya buat satu video untuk kawan sehingga jannah aku tu. insyaALLAH. 

kita orang kenal dari sekolah rendah. walaupun tak berapa nak rapat. aku masih longle longle dengan dia ni. apa kau tak tau dia ni bapak kemain hot setap dekat sekolah. aku pulak jadi hot sentap. KAHKAHKAHKAH.

jadinya kami betul betul ngam betul punya soii masa form four sampai lah sekarang dan InsyaALLAH akan sampai selamanya. doakan. buat masa sekarang aku sedih dia ada. aku suka, dia pun ada. aku blur blur dia lah umat pertama gelakkan aku. tak guna. 

aku tau kadang-kadang budak ni memang lah makan hati dengan aku kot. tapi biasa lah tak macho lah aku kalau tak ego. KAHKAHKAH. jadinya video ni memang khas untuk dia yang berada jauh nun disana lah kan. bila kau nak balik Malaysia wehh? HAHA

sepatutnya aku memang tak pernah gagal nak jadi orang pertama. kenapa kali ni aku jadi gagal entah lah. kecewa dengan diri sendiri. 

asal balik je keje aku terus tidur. ni tengah ber bbm-ing. ber whatsapp yoyo dgn kengkawan terus ter tidurr.  nasib minah ni tak kecik hati lah kan. so ini lah dia. video selamat hari tua si tua 20 hari dari aku. ahaha ;p

oh terima kasih Hamizan sebab tolong aku. kbai



5 comments:

syakirahmn said...

forever21


:P

azalia hjsalleh said...

haha comelnyaaaaaa !
kreatif sgt =))
happy birthday utk kwn awok & awok jugak =))

zazaw said...

syakirah : ahaha. tahu takpe. aku kalau boleh nak jadi bebudak. kekeke

lya : mende kretif serupa apa tu? tak reti melukis tu. ahahaha

Anati Soki said...

kimslm mmbe. ckp dia. anatisoki hendem ucap happy birthday kat dia. muahahah

budak penjara said...

21 xde la jarak sngt ngn aku yg 23..hehe