3.9.12

Raaayaaaa


assalamualaikum semua. Salam Syawal. 

apa macam Raya kau orang? Raya paling hambar memang raya 2012 ni lah. susah benar nak terasa susasana raya. mana yang silap pun entah lah. 

wah keterujaan berlipat ganda bila tahun ni rasa perasaan macam mana bagi duit raya dekat anak-anak kecil yang datang beraya. rasa dia TERUJA. nasib baik aku dapat lagi duit Raya. kalau aku tak dapat, haa memang merajuk sakan ni. HEHEHHH. tak tau nak tulis apa. layan gambar jom?


petang Syawal pertama berjalan seperti ini. tak tipu ia berasa sangat panas. melekit lekit lekit. 


Syawal ketiga seperti ini. di Seremban Jaya dirumah PakNgah & Mak Ngah. adalah masa untuk ziarah menziarahi. haa engkoo ke Pudu Raya juga aku pergi ziarah warga asing. KAHKAHKAH. mana Syawal ke dua aku? haa di dapur diamnya. kerabat datang. fuhhh nasib baik tentera ramai. spot NekPah please?

raya ke empat dah kerja woi. kerja.



terima kasih atas ucapannya. terima kasih banyak banyak. HAHAHAHAHA. raya ke empat Seremban selengang legangnya. tak ada lah kereta puaka yang hon aku pagi pagi -_-


yang ini Syawal ke berapa pun aku tak pasti. yang pasti masa ni Syawal untuk longle longle dengan cousin. gelak KAHKAHKAH tak ingat dunia. ah penat nak type. kesimpulannya kami mempunyai hubungan yang sangat kukuh diantara sepupu dan sepupu. alhamdulillah. sepupu i love you. huakahkah


dan raya juga tinted kereta KakMi dekat Melaka. kau mampu? semata ke Melaka tinted kereta. macam kat Seremban tak ada je. ada memang ada. tapi tak ikut kehendak hati tu aaaaa. HAHAHAHAHAAHAHAH.


Syawal ke berapa pun entah lah. tapi yang pasti konvoi tiga kereta serbu rumah kerabat jugak. tulus kudus dari hati aku, aku dah tak kisah dah nak pakai baju kurung / jubah ke mana-mana dah. dah jadi habit dan terbiasa. HEHEHEHE.

sebahagian Cucu Tok Mamod & NekPah. dah besar dah kita orang. selendang merah tu hoverrr gila -_-

selamat hari raya maaf zahir batin. minggu pertama kerja hari raya. asal petang dan malam je beraya rumah kawan-kawan dan kerabat. limit satu malam tiga rumah. satu petang? haaaaa....

okbai :)

3 comments:

syakey said...

semua muka ceriaaa keterlampauan :D

azalia hjsalleh said...

hamboi raya dia meriah jugak !!

aliza zeke said...

akak nya raya tahun nie pun cam besh sgt jer zaw..ngeh3