14.8.12

#Ramadhan 3


assalamualaikum semuanya. Ramadhan dan sampai ke penghujung. sedih. tahun depan entah dapat entah tidak jumpa dengan kekasih nan satu ni. moga Allah panjangkan umur. InsyaALLAH :)

persiapan raya macam mana? aku? boleh lah. baru-baru ni buat kuih raya. kau faham tak last aku buat kuih raya masa umur aku berapa tahun entah. KAHKAHKAH. selalu bake cake je. tu yang bila hari tu buat kuih mak aii gayat dia macam tak boleh cakap dah. aku lah kan seteeereeesss buat tart nenas. menyampah. Puan Milah ah ni sebok sangat nak buat sendiri. last last aku jaga oven, sebab aku tak berseni. menyampah Puan Milah dengan aku. 

oh raya ni, aku tak cuti. raya ke empat dah kerja. iya lah kena simpan cuti. nak konvo lagi. nak kahwen lagi. nak bersalin lagi. KAH KAH KAH KAH ! tak kelakar lah wehh. tak kelakar. aku pun tak tau apa yang aku nak sampaikan sebenarnya. orang lain dah heboh buat entry Hari Raya. aku nak jugak. HEHEHEHEHH.

suasana raya sambil bekerja, rasa dia sangat teruja. apa ketidaknya sambil buat kerja dengar lagu raya. feeling rasa macam tengah buat kuih raya. padahal tengah buat kerja. KAHKAHKAH ! 

jadinya, Selamat Hari Raya semuanya. Jangan main mercun. baik-baik kalau memandu tu. ingat lah orang yang tersayang. raya kalau sudi jemput mai datang rumah okay. oh iya, aku tak kira duit raya tetap duit raya. aku baru 21 tahun kot. tak dapat aku terima hakikat yang aku tak dapat duit raya lagi. lantak lah. lantak. aku nak duit raya jugak walaupun aku dah kerja. titik

5 comments:

syakey said...

amboih nak kawen. jangan lupa ajakk! :P

aliza zeke said...

ha, nak kawen dah adik akak sorang nie..hhehehhe...selamat hari raya zawwwwwwwwwww :)

azalia hjsalleh said...

Rajinnya awak buat kuih raya.. Nanti bg kita sikit

iKhRam said...

alamak..
cam no nak buek monantu ni zaw
buek kuey pun tak lopeh ni.. hahaha

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin

zulhilmi tempoyak said...

selamat hari2.. :D