28.1.10

berkampung, kau orang tahu kan..?

salam..dear all (:
today, akan bermula,
hari penat sehari,
kau faham,
kelas start kul 8.30-3.30,
kengdian got JPA from 4.00 till 5.30,
then kul 6.00-11mlm
kene pergi hotel ape tah,
kau faham kan ape perasaan penat...?
esok nyer plak ader test akaun,
OMG..! a
pe salah nyer, kalu JPA tuh,
di cancel kan..?
dan kalu p hotel tuh kami tak pergi..?
padahal aku bukan dak DEN kotttt
SUMPAH weyhh kos DBF membuatkan aku jadi teramat busy,
dan tak tentu hale :(
tidur tak cukup,
oh my.oh my ~(
weyh aku tak pergi kursus Penghayatan Islam kat Uniten tuh..
kau orang tau sebab ape..?
sbb uma aku ader kenduri + merewang..
alhamdulillah ustaz bg aku balik,
thx yaa ustaz (: hahahaha
sebab nyer aku dah terbeli tiket,
mule2 kate di cancelkan.pastuh ade lak,
so tiket dah beli, takan nak burn an..? hahahahaha
so mood tuk berkampung, membara dalm jiwe aku,
sungguh tidak sabar oh..!
ahahaha tredmark terbaru kami ber 7
'more chik, more fung'
kahkahkahkahakahkahakah
dan zuuumaaa..

No comments: