19.11.10

dah tak ade jodohhhhhhh kan .........

salam . dear all .
ecehhh . hmmm . hmmm jodohhh tuh kat tangan tuhan .
ecehhh nak mood sedehsedeh pulak ,
chill sudah . HAHA ....
sekadar berkongsi .
takper kan??
dah tak de jodoh . ecehhhh . HAHA .
mungkin dia dah dapat org yg lebeh baikkkk dari aku ? ecehhhhhh .
chill sudah zazaw !
mungkin aku ni tak berapa nak baik untuk die ?
ecehhh ecehhhh . rilex lah zazaw !
tuu laaa kan ,
sape nak perempuan ganas macam aku nih kan ?? kan ?
ehh ganas sgt eh aku ??
eh mungkin lahhhh , sebab aku dah bunuh 500 ekor semut :)
ehhh zazaw kau merepek ape ?
kau okay ? HAHA *bioooolllll .
munggkinnn die tak tahan ngn aku .
ecehhh . HAHA . aku tak reti nak tunjuk sayang kat org .
tapi aku tau , aku sayang org tuh .
pelik kan ??
taaapiii , aku baru uji dia macam tuh ?
tak kan dah tarikk diri kotttttt ???
tapiii tak per , aku ada mereka .
aku ada family . bff . kawankawan .
nak sebut satusatu macam banyakkk sangat .
tapi aku tau , mereka ada bila aku perlukan mereka kan?
hmm aku tau . silap aku jugak kot .
HAHA .
tapi aku tak reti nak tunjuk kan kaseh sayang aku kat orangg tu .
tapiii aku nak kau tau . HAHA .
'aku saaayannggg kauuu doeee'
biarlahhhh takdir yanggg menentukannn segaaaalaaanyaaaaaa .
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .
kalau boleh .
nak terbang balik Melaka sekaaaranggg jugakk
*pulak dahhhh
kalau duk Melaka. ade ramai manusia
soo tak adee lahh ingat sangatt nanti kan ??
HAHA

kadangkadang tuh . sayang tak perlu di tunjuk kot .
biar sayangg tuhhh kite yg taw dalam hati kitaaa
tuh aku :)

10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

katakan saja jika dah sayang
:)
smoga selamat tiba ke melaka yaa
:)

zazaw said...

kak nis .
payah lah kak
geliiii

Azmi said...

haha kau ni..mase duk melaka tak sabo2 nk balikk negori..apa da...
tak pe zazw btl la tu kau ckp jodoh tgn tuhan...ecehcece....

azaliahjsalleh said...

lya x tau cite sebenar
tp ase mungkin de peluang untuk korg berbaik semula
mungkin la
tp kalo x de , x pe
insyallah t zazaw akan jumpa dgn org yg lebih baik

zazaw said...

azmi : HAHA tahu tak per . tuh lah org kate menggedik doe . eccehh ecehhh betul la kan

zazaw said...

lya : HAHA . tak gaduh . tak bertumbuk pun . taaapii tu lahh . kehidupan

Heidi Shafiq said...

kat melaka ade aku.. :P

zazaw said...

ceh perasannn lah kauuu nihhhh

MahabbahOhAyin said...

waaa cik zazaw bebeh..!
setuju ngan ur last quote!
:)
kuat kuat semangat yea!

zazaw said...

ayin : HAHA . thx sebab setuju . HAHA . kuat lah ni :)