6.11.10

zazaw with her wages shoesssssss . HAHA :D

salam dear all .
ni hao ma ? HAHA .
okay sebenarnye nak story pasal wages .
alah bukan sheeszzyyyyy wadges KFC tu taw , HAHA .
hari tu ade dinner ,
fine dinner ,
ditakdirkan lah malam tuh,
aku yg brutal ni pakai natang nih .

aku yang berkuku merah tuh , eh aku bukan pakai quiteck taw

oke sumpah tak tipu ,
sangat lawak okay ?? HAHA.
aku tak tipu
memang lawak .
sepanjang malam aku kena bahan ngn mereka semua . adoi .
memalukan . gahahaha !
aku kelihatan tinggi luar biasa malam tuh ,
tinggitinggi aku pun ,
tingggiii lagi si aziah jamil tuh :) kan ?? HAHA .
aku dah seakan akan nak same tinggi dgn Amie dah malam tuh . HAHA .
*perasan lebeh . kalau ikutkan hati aku nih ,
nak jer aku pakai sneakers bum aku yang aku bawak g kolej harihari tuh ,
tapi , dah dinner kan ??
aku ikutkan jer lah pakai wages .
dari aku pakai high heel azie yang berinci inci tinggi nyer .
sanggup lagi aku pakai wages yang tak berapa nak tinggi tuh . HAHA .
aku rasa ,
aku duduk kena sopan
ta ade mengankang dah . HAHA
aku jalan paling perlahan ,
paling ayu .
dgn kain ketat , kasut tinngiiii melangit .
memang bukan macam aku jer . HAHA .
masa nak turun tangga tuh laagiii lah ,
adoiii nak tergelecek jer .
habis kemachoaan aku hilang malam tuh .
HAHApenat dah ni pakai 'natang tuh' rilek jap text dia. HAHA
*gedik


okay laaa .
final dah nak mula dah ni
selamat berfinal kawan kawan

2 comments:

Anonymous said...

naseb tak putus kaki

atok said...

wah xnk klah hehe