17.12.10

abang posmen . aku tunggu kau selamanyaa

salam .
dear all .
eh aku tak bercinta ngn abg posmen tau .
bukan .. bukan . HAHA
aku hari hari tunggu abang posmen .
jantung dupdadupdap .
sebab Pijan .
Hampas kelapa betul Pijan .
berani dia mendebarkan hari hari bahagia aku .
wa dapat lu .
wa sesah sesah pale luuu Pijan .
punggai sungguh .
haisehh cuak doh . ceh . grrr .
tak tahu nak cakap mcm mana dah . .
memang lah kau Pijan .
kalau kau org nak tahu .
agaknya , sekarang budak budak KPM ,
tengah semua tunggu abang posmen .
kan auny ?
ceh bajet cm abg posmen macam gud gud jee .
aku ni , tak tentu arahh hidup dah ni hah .
agak agak lah ,
apa lah yang abang posmen nak bagi kan ?
ceh tunggu jee lah nih .
sementara tunggu ,
blogwalking sana sini .
entry kelakar aku gelak cam saitan .
entry sedeh , aku sedeh lah .
takan entry sedeh aku nak gelak macam saitaaan ?
mahu kena luku dgn Nek Pah nanti .
ohohohoiiii abang posmen ,
aku tunggu lu dengan perasaan sabarrrrr .
lagi pula aku orang macho kena banyak banyak bersabarrr .
kan ?
HAHA

15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

zazaw..kim salam abg posmen yeeh

hehe

Anonymous said...

ye
org macho kene sabar

zazaw said...

okay kak nis:) dun worry
hehehe

auny ngehngeh :D said...

macho tang mana zaww ? haha :)

shazzy :) said...

u tgu abg posmen untuk result ke? hehe

Azmi said...

ok2...aku tahu kau dari dulu lagi minat ng posmen kan???
haha...i

Un Phat Lee said...

lu tunggu surat cinta hape ni?

Myra Arshad (: said...

haaa. ni mesti surat cinta KPM. yer dok ? :P

zazaw said...

shazzy : theee pandaii nya (:

zazaw said...

azmi : mie , ape cakap kat sini . kan dan kantoi . kahkahkahah

zazaw said...

un phat lee : haah . tunggu surat cinta dari melakaaa derrrrr

zazaw said...

myra : yey ! anda pandai . *tepuk tangan

zazaw said...

auny : tanggg hidongggg

azaliahjsalleh said...

gud luck
moge dpt result cemerlang

iKhRam said...

sabar lah menanti k? hehehe