5.1.11

assalamualaikum Melaka yang panas . HAHAHAHAHA

salam
dear all
oh yehh, masa yang di tunggu tibaa derr.
bajet cara aku cakap mcm ada teruna pinang aku kan?
padahal. HAHA hmm hari ni, balik Melaka dah :/
hari ni hari Rabu kan? 5hb kan? sampaikan gak masa tu kan
lepas sebulan berlebeh lebeh duduk rumah
lepas sebulan merewang tak tentu pasal
lepas sebulan lebeh jadi bibik separuh masa
mesti lah mcm ala ala sedeh nak tinggalkan rumah
kau tak cam rasa sedeh lak kan?
memang sedeh lah ni
jap g PakNgah & Puan Milah yang hantar
macam gambar ni lah
warna oren tuh Teratak Keriangan
warna cokelat ngn pich tuh hostel KPM


tiga katon senyum mewakili PakNgah,PnMilah dan aku
apa keburuknyaa aku lukis kan?
aku saja saja jer lukis
tak der niat nak tiru sapa sapa pun :)
kenapa aku melukis ? sebab aku bosan lah.HAHA
masa aku wat notes LAW & FIQH
aku mesti melukis cm ni
senang nak paham & nampak jln cerita nya
thx to madam law, sebagai sumber inspirasi :)
terima kasih kat NekPah jugak
sebab susah susah jer tolong cucu dia lipatkan baju yg banyak
aku kalau kat Hostel tak der keje aku nak lipat lipat der
semuaa aku gantung pakai hanger
naseb lah sapa kahwen dgn aku nanti
kena bagi hantaran hanger lah gamaknya. kahkahkahkah
NekPah siap kata cm ni

NekPah : "ape ke malasnya kau nak lipat baju baju ni"
aku : "kasilah lah buat benda lain, tolonglah jgn bg apa apa
yg melibatkan baju.tak suka"

NekPah : "sok ada laki cm ner, nak biar bersepuk baju"

aku : "alah, ada tangan,lipat sendiri sudah.
ingat bini die orang gaji ke"


then NekPah nyanyi lagu bebel.bla bla bla
aku,tak kesah org nak bg ape pun
tolong lah jangan bg bab baju
kmk sik suka baaa
kot kat hostel tuh, aku redha je basuh,sidai,angkat segala baju tu
rela dalam terpaksa, reti?
barang aku mcm dah nak kena bawak lori hantar aku
setiap sem,barang bertambah
nanti final year
mahu kena bawak segala bedoza nak angkut bebarang aku balik Seremban
entah apa aku angkut tah lah
tapi cam banyak gak lah
lepak lah, Melaka tuuu kan belakang rumahhhhh akuu HAHA
sungguh sadis aku nak tinggalkan Teratak Keriangan :)
tapi mcm tak sabar nak balik Melaka
eh pulak dah.tapi apa yang aku rasa ni
mesti kau org penah rasa gak kan?
normal kan bila rasa rasa cam gini?
sem 4 dah aku :)
apa agaknya killer subjek aku sem ni eh?
tak sabar nak berjoyah sakan derrrrr
HAHAHAHAHAHAHA

14 comments:

Adii NakHeran said...

hahaha,, cantik lukisan,,
melaka bandar raya bersejarah,,,
bestnya,, dah lama xpegi -.-

keryoki said...

nanti i nak bagi selori la hanger buat hantaran kahwin u...jangan lupe jemput i..hahahaha

ANATI SOKI said...

weyh!! baru daftar eh? 5hb? weyh... anat tgh tersiksa dgn orentasi dgkt 2hari dah weyh!

apek poyo said...

umang punyo maleh eh...kopam la baju..ekekek..mano plak melako paneh...
musim hujan skrg nih

Phat Lee said...

comel lukisan lu.hohoo..

Suhami Ahmad said...

kalau tak muek bedoza, bawak lori kontena 18 tayar...hi hihi

aliza said...

comel jer rumah dia.

Fxysche Nas said...

ngeh2..kalau cmni senanglah...
dtg bw hadiah hanger je time kwen nnt..kih2

iKhRam said...

masa sebelum ke penang.. seremban pun panas jugak.. berbahang.. rasa mcm nak mandi berpuluh2 kali..

jgn malas sgt lipat kain.. kalau dpt laki yg nak belikan hanger .. tak pe la.. buatnya dpt laki yg suka belikan besen.. tong sampah.. takkan rugi beli baju byk2..
hahaha..

zaman sajer moden.. tp tak semua perkara membenarkan semua keadaan k?

Cik Akma said...

ahha panas xpe. baju cepat kering ahah :)

Cik Yana said...

Comel lukisan.
Gud Luck untuk sem ni :)

Botak said...

sememang nyer lukisan anda buruk..
mehehehehe..
ikhlas dari hati yg tulus lagi suci..
hahahahaha...

azalia hjsalleh said...

hoho slmt kembali ke sekolah !

za petrelli said...

sye juge di mlake. sangat panas lah kawan