21.1.11

dugaan seorang yang bernama PELAJAR

salam dear all
ni hao ma?
lama tak online ni, hidup pun kelam kabut
mcm mcm hal yang jadi kat Hostel
tak per itu hanya dugaan darinya
minta minta lepas ni segala berjalan dengan lancar dah
minta minta lepas ni
boleh lah focus belajar tanpa ganguan apa apa dah
AMIN
terima kasih kepada MPP, AJK Asrama yang banyak membantu
especially kat Auny, housemate, pal tuh semua
tanpa kau orang, ape tah jadi kat aku & budak budak semua
minggu yang penuh dugaan
ketakutan, hinggar binggar dan mcm mcm rasa lah
kuat betul dugaan tu, puas aku bertahan
masa tuh memang dalam pale hotak
memang ingat TUHAN dan NekPah je
aku kena kuat nak melawan segala benda benda tuu
sesungguhnya
segagah gagah aku, se macho macho aku
dalam hati ni, hanya DIA yang maha mengetahui
aku tak kuat nak hadapi benda tuu
aku harap benda benda ni berakhir dah
tak sanggup dah
nak hadapi benda tu tiaptiap hari
letih penat, mcm mcm rasa adeee
aku rasa masa malam tu
memang malam yang menakutkan bagi aku
sepanjang 20 tahun aku hidup kat muka bumi ni
subhanaALLAH mintak dijauhkan dah benda benda yang menyeramkan ni
hmm mula mula memang aku nak isytiharkan

akuakanbalikserembandanbuatcutisendirisampaihariahad

kunun kunun nanti nak amek MC lah bile balik Seremban
then auny text, kata semua kena balik rumah masing masing
hostel kena dikosongkan
soo bahhhh tak yah dah susah susah nak pergi Klinik amek MC
semalam aku balik Seremban dalam
ketakutan, kepucatan dan tawakal jer naik bus dari Melaka Sentral
sampai sampai umah
aku terus zzzzzzzzzzzz tanpa ingat apa dah
pengalaman hidup yang meletihkan pernah aku rasaaa
aku tak nak dah benda benda tu ada kat Hostel
mintak dijauhkan dari segala jin dan syaitan

terima kasih kat Pijan
sebab baik sangat tolong jaga Bomy & Bimo
kelam kabut balik semalam
sampai Bomy dan Bimo lupaa nak amek
thx Pijan. Terharuu sangat .
HAHAHAHAHA :)

SEMOGA HOSTEL DILINDUNGI OLEH ALLAH SWT
DAN DIJAUHKAN DARI SEGALA JIN DAN SYAITAN
aminnnnn



26 comments:

Adii NakHeran said...

amin~~
horeyyy dugaan datang lagi~~
good luck yee ^^

Anonymous said...

awak nampak pucat dan takut mlm tu

efa said...

moga2 dijauhkan dari segalanya insyaallah amin..

hafeez said...

kenapa lak ngan hostel ko???

aliza said...

kat hotel ada hantu ea? hahaha

papepun gud luck cik zazaw :)

syakey said...

takut nya hostel hantu2 mcm ni.
huhu.

ANATI SOKI said...

asal weyh? de hantu ke kat hostel ko? weyh.. story la.. story laa... excited nk tau nih..

Cik Ungu Violet said...

ape la dugaannya tu? meh story meh. hihi :D

areripe said...

sembahyang bagi cukup, payah sikit dia nak kacau..
selamat beramal..
hehe!

Myaby said...

kau byk alasan kannnnnn??

malas nak sekolah kan? pastu cakap sekolah de antu. hikhik

*aku dulu kan takut antu kat skola aku gak* wkakakakakaa

Azmi said...

sabau2...
dia nak uji kau la tuh....

keryoki said...

eii..bahayanye..bawak la Al-Quran..banyakkan mmbaca

NOOR FATIN said...

selalu mengaji al-quran. smg benda2 tu xmngacau lagi.. amin..

auny ngehngeh :D said...

dugaan paling besar utk permulaan 2011 :( tapi kite kene kuat zaw !

zazaw said...

anon : siapakah anda ?

zazaw said...

kak b : heh eleh . ni betul betul lah . mane buat main bende2 cm ni au . HAHA

NICK IRFAN said...

seram plak baca.

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

izzit haunted?????? grrr-,- takot..

btw, take care n goodluckk.

Nadia Mashuri said...

semoga dijauh kn dr perkara2 yg xbaik..
=)

Fitrihadi.com said...

erkkk seram lak baca.. semoga awak selamatlah sepanjang pengajian kat situ.. dekatkan diri dengan Allah insyaallah selamat seadanya..

eh study melaka kan?? jom join gathering ni nanti..saya ajak ni.. bleh kenal2 nanti hehe

(PENGUMUMAN) 12 Feb 2011 – Jom Gi Gathering Blogger Sekitar Melaka

♥lala said...

ape jdi kat hostel? citela?
ade hantu ke?

NS said...

d.u.g.a.a.n.......... =/

NS said...

d.u.g.a.a.n.......... =/

azana said...

hah? mintak jauh la...
semoga dilindungi hendakNya...

za petrelli said...

moge dijauhkan dari syaitan dan iblis.. aminnn

iKhRam said...

amin