13.2.11

anak dara masak memasak di hujung minggu :)

salam dear all
ni hao ma?
Melaka very the panas wohhhh
sampai pening kepala otak akuu ni hah
minggu lepas heboh lah kau sejuk mengigil mengetap gigi zaw
sekarang panas melampau sampai terjuling bijik mata pulak
panas sangat tak tahan. sampaikan tidur malam pun berpeluh peluh
okay lahhh tak nak melalut panjang sangat dahh
weakand aku tak keluar mane punn
balik Seremban punn takkk
bertapa jer lah dalam hostel ni hah
bajet aku study? memang tak lah kan
tapi aku baca novel. itu kira study ke ape ek?
study lah tuh, study mengenali erti cinta. boleh? HAHAHA
seronok tengok Blogger Melaka punye gath kat Mitc
terkilan sebab tak dapat jumpa kak nis masa hari Jumaat jugakkk :|
akuu lewat sikit jeee sampai Melaka Central tuuuu
jodoh tak adeeee kannn. tak pelah kak niss kannn
so demi tak der buat ape ape
memandangkan Nehy pun baruu jer membeli
multi-cooker die kan
so bersungguh lah mereka masak Wedges
tolong menolong bersama sama amalan mulia
akuuu pun tolong menolong apee?
akuu tolonggg makan jer lahhhh. sedapp okay :)


bahan bahan nya yer anak anak
tepung KFC
ubi kentang
black papper
telur
minyak masak

sedang menggoreng dalam
multi cooker Nehy
HAHAHA
(naseb baik elektrik free)

kakak Nadia manusia yang paling bersungguh sungguh masak
kakak pulak kan, kena lah memasak untuk adik adik mcm aku

Maggi adalah makanan yang tidak sihat
taapiii ni jer yang ada untuk weakand
so Maggi ni sedap !
terima kasih Nod'ssssssss
seronok kan sebenarnya bila ada orang
yang masak memasak untuk kita?
rasa macam nak letak Bibik kat hostel lahh
panggggggggg sedaaaaaassssss Nek Pah bagi
demand kauu zaw nak bibik sebagai


ada sapa sapa nak tolong aku
lancarkan dialog Mandarin tak?
penat lidah aku cakap cinaaaaa
hahahahahahaiiiiii
:)

15 comments:

Anisa Hang Tuah said...

woww pandainye adik adik akak ni memasak.
dah bole kawenn
hehehe

zazaw said...

mereka lah kak yg boleh kahwen
auny tuhh
zazaw tak lagi
zazaw masih anak kecil lagi
boleh ?
hahahahaha

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

dah lama tak mkn megi sedapnya...

Unknown said...

kuwusnye kakak ko.. bg la die mkn lebih sket.. :P

Anonymous said...

maggi je ke :P HAHAHAHA

masak le selalu :p

SYAFIQAHSALEH said...

alahai seronoknya!jeles :D
oi oi bila masa nak lepaknya???
ish ish..HAHA

aliza zeke said...

nak wedges tuu..cam sedap jer tgk.hehe

cikCT said...

sekurang2nya kamu memasak jgk..cikCT tggu mak yg masak..hehe

Unknown said...

kau tak join sape suruh...
share la sikit wedges tuh
kupit la

Anati Soki said...

wedges tuh menarik perhatian aku weyh.. hehehe

Unknown said...

pergh...
pndai btol akak kita masak ni..
er, ko masak ker, tgk jerk beb?
huhhuhu :)

Nadia Mashuri said...

hehee..
sedap tu..

Auni Aizie. said...

amboiii kau .
kau dulu lah kawen, baru aku follow .
aku nak gelakk2 dulu puass2, baru kahwennnnnnnn :D

Adii NakHeran said...

fuhh i like,,,
wedges nya aduhh,,
tolong masakan dan tolong poskan,, boley??

shahrul said...

yum3. sedap maggi. :)