8.2.11

dialah jejaka di dalam hati ku :) bahahaahahah :D

salam dear all
ni hao ma?
Melaka panas dan berangin
ouhhh menandakan seronok bermain layang layang kan Apek? HAHA
penat nya jangan cakap lah kan
tak terkata dengan kata kata
tak apa lah, kata student lepak chill sudah
halahh di ibaratkan jer lah belajar tuh mcm main dgn kwn masa kecik kecik dulu an?
tapii yang ni kene main otak ! HAHA
eh nak tanya ni, sapa dah tengok 3 Idiot silaa lah kembang kan hidung
okayy agak kuno kalau aku bertanya kan
dekat Astro tuuu haa dah berulang kali lah heh
cerita kesukaan tuuuu, Rajuu tuuuu kacak kan?
rasaaa macam nakkkk ambil buat lakii jeee
tapi Raju tak kenal punn akuu
wakawawawawawa
aku dah lama dah tengok cite nih
berulang kali kali pulak tu hah
gila seronok kan cerita tuuuu??
so ni ade serba sedikit gambar Raju kacak :)

masa ni dia tak berapa nak kacak lagi kan?
tapi tengok dia dah menaruh hati kat aku
haihh apa boleh buattt
HAHAHAHAHAHHAHA

halah halah yang ni dah nampak ke kacakkan dia sikit dah
tinggi pulakk tuuu
aummm !!!


masa ni dia mimpi dgn aku dia dapat kahwen dgn aku
tuuu yang keluar dialog cm tuu tuhh
hishh tak paham aku dgn Raju ni
mimpi kahwen dgn aku pulak
HAHAHAHHAHA
hidung Raju macung
tak sepadan dgn hidung kembang bang akuuu
kahkahkahkahkah

halahh halah . gelak apa tuu Raju? gelak sebab
aku terima pinangan aku keeee?
akuu nak belajar dulu lah
theeee :D

okay lah zazaw dah habis melalut lalut nih
tadi saja memerasankan diri sekejap
HAHAHAHAHAHA
bajet bajet mcm Rajuu kenal aku jer an
HAHAHAH


boleh tak nak cakap
kalau satu hari nanti di takdirkan aku jadi cikgu atau pensyarah
aku TAK AKAN MEMALUKAN anak anak murid aku
depan org ramai
mcm pungai buat mcm tuuu
sungguh tidak senonoh mempunyai perwatakkan sedemikian rupa
haihhhh
okay lah bebai
:)

14 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kak nis tanak jadik cikgu atau pensyarah..tak pasal2 mempungaikan perangai memalukan student
eheee

Azmi said...

gila perasan kau zaw..hahaha.....
dia kenal kot kau....aritu dia suh aku kim salam kat kau lupa pulak nak bagitau,..
kah3

Nadia Mashuri said...

cerita tu mmg best..
suke sangat3..

aliza said...

kalo zazaw ngan bejodoh ngan mamat tuu t dpt baby mesti comey punya.ngeh3

ritu tgk citer tuu dah last2..malas nak ngk lagi.tp mmg ramai yg cakap citer tuu bes.

iKhRam said...

layanlah semua orang dengn saksama seperti mana kita mahu orang lain melayan kita..

ARJUNA.Inc said...

haha..lyan cter hndustan gak kn..oh my..sy las lyan msa zman kuch2 hota hai je..haha..btw ade suggestion je..sila tgok sivaji the boss ye..rajnikhan mgkin jdi next idola anda lak..haha

Azmi said...

aik macam dah tukar tajuk entri nih

azalia hjsalleh said...

nasib lew ritu terajin plak na tgk cite 3 idiots tuh
maka kenallah saya dgn si pujaan hati kamooo

Myaby said...

mak aih

raju ka?

anak kau nnt mesti comel do! hakhak

Myra Arshad (: said...

hahahaha. cita ni aku tengok macam nak gelak guling2. hehe

Anati Soki said...

ahahahah.. takde2.. amir khan tetap pojaan hatiku.. wakakka.. kureng ckit sbb dia pendek je.. wakakkaka

PendekarPetai said...

cerita ini sgt best!!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

3 idiots? best. haha, btw, pandai akak buat skrip ehh;)

fariza fauzi said...

i suke cite nI!