26.3.11

cucu pilihan

salam semua
okay tak tipu memang penat tahap gaban okay
rasa nak cepat cepat jer habis segala benda
yang meng sesakkan urat urat dalam kepala ni
heh jangan cakap lah kan
lepas habis test product masa hari khamis baru baru ni
kepala aku yang dah sedia berdenyut tu
bertambah berdenyut denyut lagi.
memang terasa macam nak pengsan.
aku kalau terpengsan lah kan. memang redha jer lah
org pengsan bukan ingat apa? ye dakk?
paling paling nanti kalau celik mata dah sampai atas katil empuk :)


aku lah cucu pilihan ke6 oleh atok ni hah
okay atok ni org nisimilan macam den gak
dah kojo dah dio ni.
torimo kaseh daun koladi sobab bagi den award segalo ni
tapi lagi seronok kalau ada makan makan ke kan?
paling paling kalau nak tolong bolikan kasut kolej
den yang dah tobukak tapak kaki ae tu pun tak po. HAHA.
den ghurauu yo atok.
okaylah torimo kaseh laei sokali yoo atokkk :)


practice teater muzikal itu kelakar dan penat
sekian daripada manusia yang sangat penat

6 comments:

aliza said...

wahhh..dpt award sehh :)

apek poyo said...

huhu..camno den tak buleh dpt plak haa?

faiz said...

den ni cucu yg kelimo..huhuh

Suhami Ahmad said...

huhu..tahniah yo zazaw!

chokeLy said...

wahh..
best2... =)

Myaby said...

comel eh atok

:D