12.4.11

kisah telur


salam semua . fuh fuh fuh
tiup habuk habuk jahat dekat belog
lama tak update sebab macam macam hal jadi
heh dengan esemen, quiz, test, yang datang bersilih ganti
dan FINAL itu yang membuatkan otak gua serabot okay?
sayeww gewwrunn dengann FINAL

(ni telur ayam yang betul
aku amek kat abggg Google)

aku suka makan telur ayam. telur ayam feverete aku
aku suka makan dan masak macam macam jenis telur
antaranya :
sup telur. telur dadar. telur mata kerbau.
telur masak merah. telur blackpapper.
telur masak lemak cili padi.
dan telur pindang aku TAK MAKAN.
sebab rasa dia sangat pelik pelik.

aku digelarkan hantu telur oleh kawan kawan
aku digelarkan cik Yookies oleh Pn Milah
tak kisah pun tu semua kan
kentut pun bau telur gak
baunyyaaa pun sedap sekelian alam menghidu
ape adehal? bukan bawak mati pun
itulah namanya kemanisan dalam berkawan :)

Profesor Dr Hajjah Datin Zazaw berkata

'biar tak ada ayam dengan ikan.
tapi biar ada TELUR'

sebagai seorang pengguna telur yang tegar
aku rasa terpanggil untuk mengatakan
bahawa aku berasa sangat marah
sebab nya TELUR PALSU dikeluarkan
alahaiii dah tak cukup sangat ker ayam ayam dalam dunia ni?
sampai telur pun nak kena main tipu tipu?
aku sebagai pengguna dan pelahap
telur yang tegar sangat berasa tertipu

firasat Profesor Dr Hajjah Datin Zazaw
mengatakan bahawa beliau juga pernah
'memakan telur tipu'
oleh itu anda sekalian silalah jangan tertipu dengan telur palsu
sungguh tidak berguna

aku nanti kalau jumpa manusia yang buat telur palsu
perkara pertama aku nak buat
aku nak tumbuk kiri kanan muka dia 500 kali :)
sampai hati dia buat telur palsu
then aku
then aku makan dengan lahapnya
:|

okaylah. bai
:)

8 comments:

Miss b said...

kehkeh.

kentot bau telor ah ni? auch

Anati Soki said...

kes tepur palsu nih dah memotong selera aku nk makan telur.. haaaish

Anisa Hang Tuah said...

kalau tade duit,
kak nis selalu makan nasik dgn telur
sila nangis
huhu

PADLE said...

telur tu bukan tiruan,tapi telur tu cacat..g usha berite...

Tauke Budu said...

hantu telorr la ko ni...
weh aku pun heran macam mana dorang boleh palsukan telur tu?? ajaib2

aliza zeke said...

hahahaha..pemakan telur yg tegar ea zaw..biar ada ayam asalkan takde telur baru ar best.

Nadia Mashuri said...

samalh kita pun suka telur..

Far8 budak baik said...

hahaha kentut pun bau telur..mmg ar..
telan lah telur tu byk2 =p haha nice post keratif betol