7.5.11

selamat hari ibu

salam semua.
sini sana orang ucap selamat hari ibu.
dalam hati ini
"saya rindu emak saya sangat"
tak apa saya redha.
ALLAH sayang emak & abah saya banyak.
dan saya percaya
" ALLAH TAK MENDUGA UMAT DIA YANG TAK TAHAN DENGAN DUGAAN NYA.
mungkin saya insan yang terpilih
untuk menerima dugaan tu kan.
cuma nak cakap
"Selamat Hari Ibu"
dekat semua yang bergelar ibu, mummy, emak,
mama dan macam macam lagi lah.

okay semua orang wish
selamat hari ibu dekat emak masing masing kan.
tapi aku? huk aloh zaw lepak chill sudah. kau kan kuat.

tahun ni tahun pertama orang tu jadi ibu
so kak ji
semoga menjadi ibu yang produktif untuk anak anak
kehkehkehekeh

terima kasih dekat NekPah, PnMilah, MakLong, Mak Ngah
dan semua semua sebab dah jadi
emak yang terbaik untuk ja :)
iloveyousomuch

okay sekarang ni rasa macam nak balik Seremban jugak
erghhhhh aku benci bila perasaan ni datang
final zaw. final zaw
ingat final je lagi

al-fatihah.

9 comments:

Far8 budak baik said...

al-fatihah..
kuat kan semangat kau ehh..
sedih ak bace..
x sba nk jadi ibu eh hehe
exam wat leklok..
nk balik rumah je tahu..
gud luck...

Hanafi Ghazali said...

jgn sedey2 zaw..
ko chill2 jer eyh!
doa jek agar arwah tenang di sane..
al-fatihah..

cheer up!
:)

Aweyn said...

tabah taw? :)


al-fatihah.

Tauke Budu said...

sabau je lah zaw..kau kuat.. aku thu tu..
doa banyak2

Myra Arshad (: said...

kau kuat la zaw. chayok2. hehe. gdluck final :)

noraliza said...

sabar yer zaw.. wish kat mak akak jerlah zaw..hehe. al fatihah

Anati Soki said...

happy mother's day!!!!!
ko sedekah alfatihah zaw.. insya-allah.. tuh hadiah yg paling bermakna.. ko kena tough zaw

padle said...

slamat hari ibu!

ARJUNA.Inc said...

waaa.ni tol2 da jauh nih..sori lmbat...sbar la k...samat hari ibu~~.. =)