28.6.11

jaga hati

salam semua

humak ai. lama betol amve tak update entry. bukan la disebab kan menjaga anak atau pun menjaga lembu okay. eh result dah sampai. alhamdulillah. bergaduh bertumbuk aku rebot surat-result dengan kakak sepupu aku tu tau. jadah.*okay tipu part bertumbuk. eh kau orang sihat?

payah nya nak jaga hati orang kan? payah sangat. pernah tak kau orang jaga hati orang, lepas tu hati kau orang yang sakit balik? lepas tu orang tu bukan nya nak jaga hati kau orang balik. kan? sakitnya masa tu hanya Tuhan yang maha mengetahui. kalau boleh, aku nak jerit dekat se isi alam yang aku dah tak larat nak jaga hati orang. tapi aku manusia kerdil. yang dilahirkan mempunyai perasaan belah kasihan terhadap orang lain :)

sikit sikit nak jaga hati orang. sikit sikit nak jaga hati orang. hati aku ni. ada pulak orang jaga? haih sapa nak jaga hati aku? aku sendiri lah kan kena jaga. fenats sungguhs nak jagess hatiss orangss rupess nyaaa.

okay mari mendengar lagu Menjaga Hati-Yovie & Nuno

aku tak cakap dekat semua orang tau. tapi aku cakap dekat seteng seteng orang. HAHA. facebook tu kadang kadang ada bangang dan sial nya. dekat situ lah hati aku banyak sakit. HAHA.

okay sesungguhnya lepas ni. "kau zazaw sila jaga hati kau baik baik. jangan sampai di tusuk dengan garpu, sakit zaw. sakit"

baik aku jaga hati ayam kalau macam ni. untung untung dapat makan kan? HAHAHA

okay bai :)

14 comments:

auny aizie said...

asyik asyik nak kena jaga hati orang,
hati sendirii bubuh dalam beg balik kampung, perap bawah katil .

huhhh *emo

jum jadi bedmate aku sem depan jomjom

Wanie said...

hehehe..ade ape ngan fesbuk tu sampai leh wat hati zazaw sakit?

iKhRam said...

facebook tu salah sebenarnya.. yg salah tuan punye fb..

relax je zaw.. orang tulis kita baca.. mcm bukan kita.. hahaha !!

masuk telinga kanan kuar teling kiri

kan senang..?? kuar bilik atau tutup fb, buat je mcm tak penah ada fb.. hahaha

izz zara said...

mmg susah nk jga hti org pastu dia xjaga hti kita blik... sama mcm susahnya nk puaskn hti semua org, sbb mmg xboleh...

Myra Arshad (: said...

jagalaaahh hati ku wahai zaw. *tetiba. haha

Suhami Ahmad said...

haah...atok pun selalu kena camtu...skrg ni atok jaga ati ayam je.... *tiber

Miss b said...

i salu jaga hati u.

tp nape. nape u x jaga hati i.

ok gila.

ABU said...

mmg susah nak jaga hati orng serius..susah aka payah :D

Hans said...

dulu aku selalu jaga hati orang tapi diorang xjaga hati aku
lepas tu geram sangat aku jaga hati aku jer
hahahahaha
biar diorang rasa

Kisah Joyah Dan Bedah

hafeez said...

ko x nah bagi hati ko makan..sbb tu keja sakit ja...hehehhee...cuba la semingu skali bg dia makanan berkhasiat skit..

Tauke Budu said...

aku suka makan hati ayam...

Aliza Zeke said...

sihat jer..zaw sihat tak ? dah tak payah sngt nak jage hati org zaw.. ngeh3

apik pehe said...

huhu..ati ok tak skang ni?

Pyka Rahmat said...

haah mmg fb tu ada cibai dan bodohnya. sokong. haha