1.6.11

meet my boyfie :)

salam semua. meet my arif farhan. nakal dengan i kemain lagi. handsome. gatal pun melebeh. ugut ugut dia sikit. confirm dia terus sayang i tau. hmmm i memang dah jatuh sayang betul dekat mamat tu. serius tak tipu. my soul tu. eceh poyo kau zaw. i panggil dia abang. dia panggil i 'jaa'. baru lah manja kan? i ni nampak jer ganas. tapi i manja okay? kahkahkahkah

setiap petang mesti nak datang rumah i. sehari tak jumpa i tak boleh agaknya. tau lah rindu sebab pagi dia tak i jumpa kan. i malu tau macam ni. malu tapi suka. auww! paling best ibu die kamcing dengan i. bukan ke orang kata bila ibu sang lelaki kamcing dengan 'perempuan' anaknya. hubungan tu akan lebih erat macam gam uhu gam kasut yang koyak? kenyit mata sikit ibu dia mesti tak marah i tak lipat baju anak dia. u nak tengok abang arif farhan i ke? tak payah lah. i malu. hihihihi (gelak manja tersipu malu)
v
v
v
v
v
v
v
v


eh ni bukan lah. ini apek juvana daaaaa bawah sikit bawah sikit....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ini lah abangg ariff farhan aku. HAHAHAHA. ingat kelakar zaw? memang tak kelakar pun. jangan gelak. jangan sengeh pun. pangggg sedasss kat pipi aku.

mana boleh dia berenggang dengan senapang. nak tembak awek biaq bagi lekat kat dia.

penampo nak ?

HAHA. yang atas tu tadi aku memain jer. jadah apa aku bercinta dengan budak kecik. bukan paham pun perasaan wanita macam aku. hahai ini budak memang nakal gila. betul lah tu aku panggil dia 'abang' sebab dia anak sulung. betul lah dia panggil aku 'jaa' tapi tambah depan jadi lah 'kak jaa'. betul lah tu aku kamcing dengan ibu dia. sebab ibu dia bestfriend PnMilah dari umur 15tahun ke 36tahun(2011).

dah macam adik sendiri si arif tu. selalu jer ikut aku jadi 'ketua kampung melawat kawasan'. hobi aku suka sakat dia sampai menangis gila. HAHA. budak baru boleh cakap. habis semua di lawanya cakap aku. sampaikan aku suh dia berjanji pun. dia pulun jer ikut sepatah apa aku cakap. kelakar. dah besar esok ramai lah tu peminat. kulit putih. lagi putih dari akuu. lari nya kemain laju. semput aku kejar tau. suka betul dia main kejar kejar dengan kak jaa dia ni. dah lah kengkang! HAHA.

okay arif.iloveyou lah. HAHA. ema arif rindu kau.

okay bai:)

9 comments:

Anonymous said...

ko pun kengkang kan zau?
huhuhu

noraliza said...

hahaha..comel sgt muncung dak irfan nie :)

Myra Arshad (: said...

aww. hensem :p hai arif :p

azalia hjsalleh said...

dh kena tipuuuuu !
mencik la mcm nie
haha

padle said...

dem2..aku hampir tertipu..naseb bek aku dah scroll ke bwh siap2 td..hee

iKhRam said...

comey..!!
kak jaa ker? mak cik jaa?? hahaha

aunyasyuhada said...

zaw , mulut dia cam kau xD

Anati Soki said...

onyoonyoonyoonyo.....
ko gitau bf ko.. aku nak tarik2 mulut muncung dia tuh
geram ngat aiiih

zazaw said...

budak ni memang hobi die nganjing aku pun...