7.7.11

nak mencurahkan rasa hati

salam semua

nak mencurah segala isi hati perot ni tau. sedihnya hanya Tuhan yang tau. kau orang tak faham apa aku rasa. kalau boleh buat pegumuman kat satu Malaysia ni. memang aku akan buat tau. tapi tu lah aku ak boleh buat. HAHA

lantak lah kalau bebudak lelaki gelak lekah lekah kat aku ngn kawan kawan kan. aku tak kesah dah. sebab hati ni hanya Tuhan jer yang tau bila sem akhir terpisah roomate.

lepas tu kan, kan aku kata yang aku dah sem lima kan. lepas tu aku terpisah dengan auny pulak kan. dengan roomate roomate yang lama jugak tau. boleh tak kau orang bayangkan empat sem duduk sesama. sampai ke sem lima duduk asing asing. alahai macam lah jadah. tapi nak buat cam na. dah tak da jodoh. eceh bajet macam bercinta pulak kan?

pinggan mangkuk sesama. iron sesama. memang aku dapat bilik lama. tapi apalah ertinya diri aku ni kalau roomae bertukar. oh sungguh baku bahasa aku :)

ahh memang tak dak idea ni nak update. sebab otak sangat serabot betul. memang hidup aku sangat kesian tau. sangat kesian.

sori kalau bosan. tapi aku sangat sedih. bai :)

ohh i miss my old bedmate =,= nadiahhhhhh

12 comments:

Wanie said...

alolo budak kecik ni..
meh meh kat akak meh..
kite jadi rumate nak?hehe

Nadia Mashuri said...

jgn sedih2.. kite pun nadia juga.. heheee..
=)

syafiq roslan said...

ala rilekk la....kn bleh buat kawan baru.....

ABU said...

ok p tengkan otak dulu..:P

Suhami Ahmad said...

la...xpo, bertemu dan berpisah tu kan adat dalam perhubungan

Aliza Zeke said...

igtkan pe benda tadi..x leh mintak tkar ker zaw? dulu akak camtu gak,pastu kitrg g jumpa warden mintak tukar.

Pyka Rahmat said...

gangster hati gadis melayu terakhir lah. haha

Hans said...

facebook ada
handphone ada
xkan lost contact meh
:-)

Racun Serangga Terbaru - Hansect

iKhRam said...

Mana tau, yang tak baik adalah baik buat kita..

adakala suasana baru memberi pengalaman yang baru. Ada hikmahnya yg kita tak tau.

relax.. hadapi dgn positif. Adakala tak baik juga kalau bergantung dengan orang yg sama saja..

kata orang.. biar jauh di mata tp dekat di hati.. mana tau lepas ni ada rindu yg membara2 dengn ex-rumate.. hahaha

amir aizat said...

alah cool jer.smbil tulis entry baru nnt,heheh

Far8 budak baik said...

aku memahaminya..
tapi mmg lahh knnn....
setia pertemuaan ada perpisahan..
cewahhh.
hahahaha =)
x ley sedih2 yeee

apik pehe said...

huhu..ciannyer..adat la tu..
len kali leh jumpa lagi..huhu