20.7.11

sibuk

assalamualaikum semua. wah lamanya tak update kan. busy melampau betul. awal awal sem, esemen berderet bagaikan kereta jammed dekat Jusco Melaka. HAHA. rasa nak menangis. lepas tu tak sah kalau aku tak cakap yang subject sem ni susah sangat.

kelas Takaful kelakar gila boleh tak?.kahkahkahkah.

dengan LI lagi. alahai sesak nafas aku memikirkannya. oh dengan MUET lagi. oh Business Plan lagi. oh apa lagi yer? oh tak sabar nak balik Seremban. terima kasih Melaka. sebab bagi cuti kepada kami :)

setiap minggu ada jer Kolej tersayang ni buat aktiviti. tau tau je aku 'paling suka' join aktiviti Kolej kan. dah lah tengah kempunan nak makan durian ni? mana lah nak dapat durian kat Melaka ni kan? haiyeee. okay amacam? ada rasa sedih tak dengan kisah hidup aku? kehkehkeh

okay lah bai.

7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

okeh.

zaw kena rajin.

muet mest zaw bole dpt bend 6

akak doakan zaw berjaya.

pasni cont degree kat uum

keyh?

iKhRam said...

dari cerita cam tak sibuk jer.. hahaha

azalia hjsalleh said...

kita tgh craving nak mkn donut durian ;)

cityiklan said...

Get Free Dofollow Linkback From Us!

Cityiklan
Iklancoffee
andaforex
iklan percuma Online Malaysia

Tauke Budu said...

ilek3 zaw normal la tuh..
kau kan heroin..mana boleh merungut...

shazzy :) said...

awak, jom join contest pulak! http://senozea.blogspot.com/2011/07/contest-be-yourself-by-precious.html

Aliza Zeke said...

meh turun jb,nanti leh makan durian bebanyak..ngeh3


belajar rajin2 yer dik zaw :)