21.12.11

rindu




assalamualaikum semua. intern dekat sini tak de lah seteruk yang disangka. seronok lah jugak kan. depa semua pakat baik baik dengan aku. alhamdulillah :)

rindu? nampak tak tajuk tu? rindu Melaka sangat sangat dan sangat.
rindu g8
rindu classmate
rindu Coral
rindu kawan kawan
rindu housemate
rindu pensyaraaahhhh
rindu makcik nasi ayam
rindu asam pedas pandan point
rindu roti pitaaa abang nogori
rindu bazaar ramadhan
rindu tetangga
rindu nak lepak
rindu JJ yang besar tu
ahh rindu semua benda yg berkaitan dgn Melaka :(

kak aina pergi Melaka hari ni
rasa macam nak follow dia je
:(



ah rindu.




rindu masa naik lori Program anak angkat.


ishh rindu nya. rindu nya dekat kau orang


eiii bertambah rindu nyaaa saya dekat awak semua niiiiiii -_-


dekat budak tiga orang ni pun rinduuuuu jugaaakkk -_-


pastinya saya merindui anda semua
i love you guys

dan rindu semua batch saya -_-

melampau tak kalau tiba tiba nak rindu makcik guard kerek tu?
kahkahkah

gambar sumber blog auny

okay bai



7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

Kak nis also rindu kawan-kawan :)

iKhRam said...

tetiba terindu sama.. rindunyer kat penang.. (jap, tgah fikir..) tak la.. dok umah pun best.. makan jer.. hahaha

Anati Soki said...

aku? kau rindu tak?

azalia hjsalleh said...

kena tunggu gambar dinner.. tp x byk pn ;((

noraliza said...

penangan rindu yg semakin mendalam dan membuak2 ea zaw :)

padle said...

kau tak rindu aku? dem

adan said...

part naik lori tu.. sy rindu naik lori ngan member..