25.1.12

menyeru duit !

assalamualaikum semua. semalam kalau nak tahu jammed gila. sakit bontot aku. konon konon nak lalu jalan alternative. ha mendapat jalan tu pun jammed jugak. kau bayangkan lah di kala hujan turun dan sejuk nya penyaman udara tiba tiba kau pun nak terkencing? tapi jalan jammed ! *bayangkan* gila haru semalam :( KAH KAH KAH.

duit dalam bahasa omputih nya money. we can buy anything if we have money. aku boleh beli macam macam dengan duit, especially novel lepas tu nenek memekak sebab membazir katanya. mana ada membazir kan? itu minat. HAHAHA

wahai duit wahai duit aku menyeru. tolonglah datang dalam jumlah yang banyak dekat depan aku. sebab aku nak beli kereta. ya duit ya duit tolong lah tolonglah datang kepadaku kerana aku mahu membeli kerea Viva pun jadilah. wahai duit yang berbau wangi muncul lah kau di dalam akaun Bank Rakyat aku.

kena kumpul duit nak beli kereta ni. kena pasti wajibul. aaaaaaaa gila kejap aku memikirkan hala tuju hidup aku. hai bila lah nak kahwen dengan orang kaya ni? KAH KAH KAH .

takpa lah usaha untuk medapat duit dengan tulang empat, lima, enam, tujuh, sepuluh kerat aku !

okay bai :)

8 comments:

Syasya Fitriana. said...

same here babe, i need moneyyy! :D

Myra Arshad (: said...

niat aku satu je, ada duit aku nak kahwin ! ngeee~ :p

Aweyn said...

duit.sila turun dr langit.

x pun..

biarlah anak dato K yg bnama adib tu jatuh cinta kt aweyn. haha

iKhRam said...

wow
zazaw skrg dah makin dewasalah.. hahaha..

lepas ni merasalah jalan2 kat semban naik viva.. hahaha

mesti zazaw nak viva yg kaler putih kan? hahaha

iKhRam said...

wow
zazaw skrg dah makin dewasalah.. hahaha..

lepas ni merasalah jalan2 kat semban naik viva.. hahaha

mesti zazaw nak viva yg kaler putih kan? hahaha

zazaw said...

abang sir ikhram.
masa mendewasakan zazaw. HAHA

eh eh mana tau nak warna putih ni?
pandaiii abang sir ni.
HAHAHA

Aziah Jamil said...

beli novel guna baucer buku lar zaw.. rm200 byk tuhhh

delarocha said...

usaha tangga kejayaan