28.3.12

Wordless Wednesday

asssalamualaikum ! seronok ada anak buah kan. anak buah sulung. macam keknah. ponek den dongan porangai eh yang kelakar. sumber gambar Ibu Icha 


sampai menangis nak pegang kucing.


bersungguh kucing tu nak lepaskan diri



motor di dalam kereta

okbai :)

13 comments:

azalia hjsalleh said...

untunglah ada anak buah =( jeles

PADLE said...

aku menunggu bile la along aku nak kawen..aku pun nak main ngan anak buah aku sendiri jugak!!!

Aweyn said...

choooooooooomel >,<

adan said...

aku belum punya anak buah.. so,aku tak tahu perasaan seronok itu bagaimana.. huhuhu...

budak penjara said...

aku x de ank buah lagi..sebab aku ank no dua..adik bongsu aku pon 2 tahun umur..huhu

delarocha said...

hyperactive :-)

semutsengal said...

bila lah nak ada kan, bole tak kalau amik anak buah angkat ?

iKhRam said...

suka gambar yg pertama tu..
chumel sgt!!!

chemay said...

rinduuu kat anak sedara kat rumah tuhhh
T____T

Botak said...

kesian kucing tu., sesak nafas dibuatnya..

L said...

hehe, aku menunggu bila aku nk kawin, nk bagi adik2 aku merasa mcm ko.. hahaha


meh tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

syakey said...

hahaha sesuka hati aje budak tu pegang kucing mcm tu...

Myra Arshad (: said...

aku rasa baya2 kita ni kalau ada anak buah mmg sayang gamaknyaaaaa.

ni buat aku rindu adam rayyan :((