3.4.12

DEWASA

assalamualaikum. 1April. Kepada wanita terhebat selepas arwah Emak, MakLong Selamat Hari Lahir. Semoga Allah sentiasa memberkati kehidupan kita sekeluarga di dunia dan di akhirat. InsyaAllah. She's like my own mother. Love.

sedar tak sedar dan memang patut sedar yang rupanya anak dara EnWahid ni dah dewasa. dewasa menjadi seorang perempuan cantik ayu lemah lembut sopan santun dan segala serbi yang baik baik belaka. KAH KAH KAH KAH. kena tipu lah yang part ayu lemah lembut dan sopan santun tu. HAHAHA


bukan bermakna dah dewasa tak boleh main main lagi menjerit sakan naik Ali Baba dekat Funfair Melaka yang tak ada insurans. ish kalau aku mati masa tu, memang mati Katak.


dan bukan bermakna dah dewasa tak boleh melompat lompat lagi. eh? boleh lah. HAHAHA


dan juga bukan bermakna jika dah dewasa tak boleh tangkap gambar macam ni kan?

bagi aku, dewasa sesorang terletak kepada cara dia berfikir. tak semestinya kau main masak masak dengan budak umur lima tahun kau tak dewasa kan. sekarang pun Emak Emak ada je main dengan baby dia. jadi dekat situ nak cakap yang Emak dia tak dewasa ke? HAHAHAHA. 


maka ini lah gambar dewasa yang ada. 

sebenarnya aku nak taip apa pun aku tak tau. KAH KAH KAH. tak sabar nak pergi Melaka
okay bai :)

jadi dewasa kah kamu?

15 comments:

syakey said...

betul, dewasa dapat dinilai dengan cara berfikir. (:

bestnyaaa lama tak main rollercoster and the geng T__T

PADLE said...

boleh tak kalau aku nak cakap yg aku ni masih muda remaja lagi? orang putih cakap teenagers..^^

Izyan Masri said...

OH YE.DEWASA PULAK BAGI SAYA,IALAH BILA SAYA CUBA BUAT MUKA SERIUS ;P HAHA

L said...

lagi besar lagi comel.. haha.. betul tuh.. dewasa dilihat dari pemikiran..

jom tambah ilmu.=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/04/kalau-lah-kita-faham.html

Ihsan Arifin said...

kawin dulu. baru buleh bilang diri tu dewasa ;D

IEQAH said...

alooo omeyy omeyyy..
sukaa pic ramai ramaiii..sonok tgokk :)

Suhami Ahmad said...

atok dah dewasa hokey.....eh

najmi^^ said...

girls..happy go lucky :O

Myra Arshad (: said...

lahai. cantik2nya gambar tu. hehe.

dewasa? half half XD

Ryu on ahsfantasy24.com said...

alahai rasa macam banyak tanggungjawab
bila dah masuk alam dewasa kan? hehe~

zulhilmi tempoyak said...

Nama saya mohamad zulhilmi zulkefli. Berusia 22 tahun. Lahir di lenggong perak tetapi dibesarkan di pulau pinang kedah dan perak. Sekarang menetap di bangi untuk terus mencari dan menggali ilmu. Mengikuti program kewangan dan perbankan. Berat badan saya terpaksa dirahsiakan. Tinggi saya pon begitu. Hobi saya ialah membaca buku dan mengumpul setem. Saya suka Menunggang motosikal kriss100. Berwarna biru.


Cuba terangkan pasal diri anda pulak. Saya Nampak anda mempunyi ciri-ciri yang best. Anda agak kiut. Tampan. Cun. Cantik. Menarik.


Ehhhhh…. xtau la nk tulis ape dah...;p

Botak said...

ni bukan tahap dewasa aaaa., tapi dah tahap tua kerepot., jangan marah aaa makcik., hahaha.. :))

zazaw said...

syakirah : yess tahu takpe.

padlee : boleh boleh. kau sentiasa muda remaja gantengggg. K? haha

izyan : ehehe. mai terai buat muka marah sikit :))

L : makana nya memang aku comel lah kan? kah kah kah

ihsan arifin : amboi kahwen terus. lamanya baru nak kahwin.

ieqah : hihi kitee lagi suka tengok pic tu. memori. cewahh

zazaw said...

suhaimi : atok bukan dewasa dah. tapi tuo. huahuahuahua ;p

najmi : thank you. yes we are :)

ryu : haaa tahu takpe. mana nak bayar bil elekrik lagi. tetibe. kahkah ;p

zulhilmi : ade yg kena sumbat dgn tempoyak ni karanggg.. haha

botak : eiiiiiiii kerepot die ckp aku. takpe botak takpe. jaga jaga botak.

chemay said...

rasanya chemay dah dewasa dah niii.
tapi taktau lah apa kata orang lain.
:)