25.4.12

wordless wednesday

assalamualaikum semua. malas nak cakap banyak. tunjuk potret budak bertuah ni ok.


Icha kenapa awak ni berani sangat ni? CikJa takut. Cik Ja tak berani. Cik Ja tak nak buat ANGSA jadi kawan. sebab ANGSA ganas. naseb dia tak main dengan ular ;p

13 comments:

syakey said...

haii cikja :D

bukan natang ni suka hambat hambat orang ke?? brani gilesss budak ni. mesti pencinta haiwan ni. hikhik

Aweyn said...

beraninyaaa ichaaaa

aweyn pon mcm cikja juga. takot angsa. kehkehkeh

PADLE said...

mohon gambar Icha versi close up!

Azni Zuhaini said...

comel je dak tu. =)

Myra Arshad (: said...

pehh. kalau aku nih dah bole buat larian berganti ganti :p

zazaw said...

syakirah : haa tau takpe CikSu. aku nampak menatang ni aku lari dulu dah. haha

aweyn : haaa haruslah takut aweyn. benda ni very the bahaya. kihkih

padle : untuk ww yg akan datang akan aku tujukan khas untuk kau yer?

zazaw said...

azni : ehehe tengok makcik dieee

myra : kalau aku 10 larian berganti hokeyyyyyy

H.S Wijaya said...

berani tul .saya takut dengan angsa.larik!~

Rtp Farra Arisha said...

how's brave she's! arisha juga takut dengan angsa...

chemay said...

beraninyaaaaa ichaaa.
kalau chemay kann.
nampak je angsa.
terus lari laju2.
hehe
:P

Botak said...

dulu aku pernah kena sudu sekali dengan angsa., kurang ajar betul., hahaha..

tauke budu said...

kau masih aktif lagi ye berblogging ni..aku nak aktif baliik la..

zazaw said...

HS Wijaya : awk takut? saya lagi takut. ahahaha ;p

farra arisha : dia memang berani gilaaa

chemay : nak tgk chemay larikk lelaju tunjukan angsa eh? ahaha

botak : padan muka kauuuuuuuu

azmi : hee. hee. bosan kerja mulalah jari taip2 ehehehe. kau lah pemalas update. ish ish